بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
يکشنبه ۱۰ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۱:۳۵
خلق ارزش در راستای بهبود تجربه کاربر با برچسب موضوعی مایکت
روزانه بیش از ۲ میلیون جستجو در مایکت انجام می‌شود و مایکت سعی دارد، بهترین نتیجه را به دست کاربران برساند.
کد خبر : ۲۳۶۵۵۳

خواندن ۴دقیقه

مایکت+بورس نیوز

به گزارش بورس نیوز، یکی از راه‌های یافتن مرتبط‌ترین اپلیکیشن‌ها استفاده از “برچسب‌های موضوعی” است. برچسب موضوعی یا همان Tag، کلیدواژه‌هایی برای توصیف سریع ویژگی‌های شاخص یک بازی یا برنامه است. قبلا دسته‌بندی یک اپلیکیشن تنها معرفی اجمالی از بازی محسوب می‌شد. به کمک این برچسب‌ها کاربر علاوه بر کسب اطلاعات کامل و سریع در مورد یک اپلیکیشن، با زدن روی هر برچسب می‌تواند به اپلیکیشن‌های مشابه دسترسی پیدا کند. این برچسب‌ها در حال حاضر براساس مکانیزم مشخصی توسط مایکت به اپلیکیشن‌ها اختصاص می‌یابد و به تدریج گسترده‌تر می‌شوند.

 برچسب موضوعی مایکت+بورس نیوز

گزارش جدید مایکت، از نزدیک به ۲۵ میلیون نصب فعال و ۱۰ میلیون کاربر فعال ماهانه خبر می‌دهد که این ویژگی می‌تواند در رساندن آن‌ها به نتیجه بهتر در مایکت کمک کند. کاربر در پایین قسمت توضیحات بازی‌ها یا برنامه‌ها به این برچسب‌ها دسترسی دارند.

در واقع هدف مایکت از ارائه برچسب موضوعی (تگ گذاری) به کاربرانش دقت و سرعت بیشتر برای انتخاب اپلیکیشن‌ها از این استور اندرویدی است. برچسب‌های موضوعی در سه مرحله قبل نصب، حین نصب و پس از نصب به کاربر در انتخاب اپلیکیشن مناسب و یافتن اپ‌های مشابه کمک می‌کند.

اشتراک گذاری :
ارسال نظر