بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
چهارشنبه ۱۳ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۲:۱۷
کارشناس بازار سرمایه در گفت‌وگو با بورس نیوز:

رمز ارز‌ها رقیبی برای "بورس"

رمز ارز‌ها رقیبی برای
کارشناس بازار سرمایه کارشناس بازار سرمایه با بیان اینکه یک بازار موازی و رقیب برای بورس ایجاد شده است، گفت: در حال حاضر بازار رمزارز به عنوان رقیب بورس در حال عمل کردن است.
کد خبر : ۲۳۶۷۹۱

رمزارز‌ها رقیبی برای بازار سرمایه

محسن عباسلو در گفت‌وگو با بورس نیوز اظهار کرد: بی‌اعتمادی که در بازار به دلیل عملکرد دولت به وجود آمده موجب شده افراد به این بازار اعتماد نداشته باشند هرچند سهام شرکتها به ارزندگی رسیده است.

کارشناس بازار سرمایه افزود: بیشتر افرادی که وارد بازار شدند دانش بورسی ندارند و با توجه به جو موجود دچار ترس شده و به دنبال خروج از بازار به هر نحوی هستند.

وی گفت: بهترین راه برای حمایت بازار ورود همه‌جانبه از سوی دولت و سایر نهادها است تا اعتماد ازدست‌رفته به بازار برگردد.

عباسلو با اشاره به مصوبه سازمان بورس درباره افزایش حدنصاب سرمایهگذاری صندوقهای درآمد ثابت در سهام بیان کرد: این مصوبه در راستای حمایت از بازار است، اما به تنهای تأثیری نخواهد داشت.

وی تأکید کرد: دامنه نوسان نامتقارن موجب شد امکانی شده برای نوسان گیران در بازار تا به نوسان گیری بپردازند.

کارشناس بازار سرمایه با بیان اینکه یک بازار موازی و رقیب برای بورس ایجاد شده است، خاطرنشان کرد: در حال حاضر بازار رمزارز به عنوان رقیب بورس در حال عمل کردن است و افراد زیادی به دنبال ورود به این بازار هستند.

وی تأکید کرد: این بازار با توجه به اینکه فشاری بر سایر بازارها ازجمله ارز و سکه وارد نمیکند سیاست خاصی برای آن تدوین‌نشده است.

عباسلو گفت: بسیاری از نقدینگی که در حال خارج شدن از این بازار است در حال ورود به بازار ارز دیجیتال است و به دلیل بازدهی خوبی که داشته برای افراد جذاب شده است.

بیشتر بخوانید:

صرافی‌های مخصوص برای مبادلات بیت کوین

اشتراک گذاری :
نظرات کاربران
ارسال نظر
نظرات بینندگان
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
چهارشنبه ۱۳ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۲:۲۸
با عرض پوزش این خبر وزن سایت رو آورده پایین و این کارشناس ..زده است.