بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
دوشنبه ۲۵ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۵:۴۸
در تشریح نشست ویژه کمیسیون‌های تخصصی مجلس برای ساماندهی بازار؛

تحویل مرغ در کشتارگاه‌ها و با نظارت وزارت صمت صورت بگیرد

تحویل مرغ در کشتارگاه‌ها و با نظارت وزارت صمت صورت بگیرد
رئیس کمیسیون کشاورزی، آب، منابع طبیعی و محیط زیست مجلس گفت: مقرر شد تحویل مرغ تنها در کشتارگاه‌ها و با نظارت وزارت صمت صورت بگیرد و این امر تا پایان ماه مبارک رمضان ادامه داشته باشد.
کد خبر : ۲۳۷۴۷۴

خواندن ۲دقیقه

تنظیم بازار مرغ+بورس نیوز


به گزارش بورس نیوز، سیدجواد ساداتی‌نژاد در تشریح نشست ویژه کمیسیون‌های تخصصی مجلس برای ساماندهی بازار، اظهار کرد: نشست سه کمیسیون کشاورزی، اقتصادی و صنایع مجلس شورای اسلامی با وزرای صنعت، معدن و تجارت و جهاد کشاورزی با دستور رئیس مجلس شورای اسلامی برگزار شد.

رئیس کمیسیون کشاورزی، آب، منابع طبیعی و محیط زیست مجلس شورای اسلامی ادامه داد: در این جلسه مقرر شد تحویل مرغ تنها در کشتارگاه‌ها و با نظارت وزارت صمت صورت بگیرد و این امر تا پایان ماه مبارک رمضان ادامه داشته باشد.

این نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه عرضه مستقیم مرغ در استان‌ها با مدیریت اصناف و استانداران تا پایان ماه مبارک رمضان ادامه پیدا می‌کند، افزود: از طرفی تصمیم‌گیری‌ها تنها در ستاد تنظیم بازار تهران انجام می‌شود و ستاد تنظیم بازار استان‌ها نمی‌توانند تصمیمی مغایر با تصمیم اصلی اتخاذ کنند. همچنین عرضه مرغ منجمد نیز تا پایان ماه مبارک رمضان ادامه پیدا خواهد کرد.

نماینده مردم کاشان، آران و بیدگل در خانه ملت، خاطرنشان کرد: درخصوص واردات ۵۰ هزار تن مرغ نیز باید این مقدار با کمک تولیدکنندگان داخلی تامین شود و با ضمانت وزارت جهاد کشاورزی و با استفاد‌ه از ظرفیت اتحادیه‌ها و تشکل‌های خصوصی به خصوص بسیج اصناف برای توزیع مرغ تا پایان ماه مبارک رمضان برنامه‌ریزی شود و نظارت هم با جدیت توسط تعزیزات صورت بگیرد.

بیشتر بخوانید:

دلال‌بازی نقش اساسی در گرانی میوه دارد

اشتراک گذاری :
ارسال نظر