بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
جمعه ۰۶ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۰:۴۸
مدیرعامل گروه سرمایه‌گذاری توسعه صنعتی ایران؛

درخواست پذیرش "دیجی‌کالا" و "شیپور" در فرابورس

درخواست پذیرش
درخواست پذیرش بزرگترین شرکت زیرمجموعه سرآوا با نام تجاری "دیجی کالا" و نیز شرکت نت تجارت اهورا با نام تجاری "شیپور" در فرابورس ایران انجام شده و درحال طی مراحل مربوط به پذیرش در بازار سرمایه هستند.
کد خبر : ۲۳۷۶۲۶

خواندن ۲دقیقه

درخواست پذیرش

به گزارش بورس نیوز، سیدحسام‌الدین عبادی، مدیرعامل گروه سرمایه‌گذاری توسعه صنعتی ایران درخصوص مبلغ فروش و سود خالص شرکت‌های نوین‌اندیشان سرآوا پارس و نت‌تجارت اهورا اظهار کرد: گروه توسعه صنعتی ایران در شرکت‌های سرآوا و نت‌تجارت اهورا به ترتیب با مالکیت ۱۲.۵ و ۷.۳ درصد سهام به عنوان سهامدار اقلیتی شناخته می‌شود.

وی افزود: براساس قرارداد حفظ محرمانگی سهامداران هیچ یک از مالکان مجاز به انتشار عمومی اطلاعات شرکت‌های مزبور نبوده ضمن آنکه شرکت توسعه صنعتی و یا هیچ یک از شرکت‌های گروه درهیات مدیره شرکت‌های یادشده عضویت ندارند.

مدیرعامل شرکت گروه سرمایه‌گذاری توسعه صنعتی ایران ادامه داد: باید توجه داشت که درخواست پذیرش بزرگترین شرکت زیرمجموعه سرآوا با نام تجاری "دیجی کالا" و نیز شرکت نت تجارت اهورا با نام تجاری "شیپور" در فرابورس ایران انجام شده و درحال طی مراحل مربوط به پذیرش در بازار سرمایه هستند.

وی درباره افزایش نرخ دلار و دلیل خرید و نگهداری صندوق‌های سرمایه‌گذاری و طلا در پرتفوی شرکت بیان کرد: گروه توسعه صنعتی ایران به عنوان یک شرکت هلدینگ فعالیت می‌کند و عمده دارایی‌های آن سهام مدیریتی شرکت‌های فعال در گروه سرمایه‌گذاری بوده که اخیرا در سطح هلدینگ میزان نقدینگی شرکت اصلی جهت پرداخت تعهدات مربوط به سود سهام و نیز اقساط خرید شرکت توسعه صنعت و تجارت افزایش یافته که از منابع موجود متناسب با نیاز‌های کوتاه‌مدت شرکت در زمینه تعهدات پرداخت استفاده خواهد شد.

عبادی گفت: همچنین، اختصاص بخشی از سبد هلدینگ به ابزار‌های مشتقه طلا، با هدف حفظ ارزش واقعی دارایی‌ها و نیز انتفاغ از چشم‌انداز رشد قیمت‌های جهانی صورت پذیرفته است.


بیشتر بخوانید:

دورهمی "وتوصا" با سودی ۴۰ تومانی

اشتراک گذاری :
ارسال نظر