بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
شنبه ۰۷ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۰:۰۶
سقوط آزاد فروش این "دانه‌فروش" از شهریورماه ؛

سیر نزولی ۵۰ درصدی فروش "غدام"

سیر نزولی ۵۰ درصدی فروش
بیشترین میزان فروش در اسفندماه سال ۹۹ را بخش «دان مرغ» با ۴۹۹ تن فروش به خود اختصاص داده که درصد زیادی از فروش این شرکت را در اختیار گرفته است.
کد خبر : ۲۳۷۷۴۹

 

خوراک دام پارس+بورس نیوز

به گزارش گروه تحقیق بورس نیوز، شرکت خوراک دام پارس طی عملکرد ۱ ماهه منتهی به پایان اسفندماه سال ۹۹، معادل ۴۲,۲۳۷ میلیون ریال از محصولات خود را به فروش رسانده که نسبت به دوره یک‌ماهه مشابه ماه قبل ۳۶ درصد افزایش داشته و "غدام" با سرمایه ثبت‌شده ۶۰,۰۰۰ میلیون ریال طی عملکرد ۳ ماهه سال مالی منتهی به پایان آذرماه سال ۱۴۰۰ مبلغ ۱۰۸,۲۳۲ میلیون ریال درآمد فروش داشته که نسبت به مدت مشابه ماه قبل ۸۶ درصد رشد داشته است.

عملکرد ماهانه

میزان فروش محصولات خوراک دام پارس

میزان فروش محصولات

بر پایه این گزارش، "غدام" در اسفندماه سال ۹۹، میزان فروش محصولات را طی این دوره برابر با ۵۷۴ تن اعلام کرده که نسبت به ماه گذشته ۲۸ درصد رشد را تجربه کرده و همچنین در مقایسه با دوره مشابه سال گذشته نیز با کاهش ۵۰ درصد مواجه بوده است.

در اسفندماه سال ۹۹ بیشترین میزان فروش را بخش «دان مرغ» با ۴۹۹ تن فروش به خود اختصاص داده که درصد زیادی از فروش این شرکت را در اختیار گرفته است.

افزایش هزینه های عملیاتی

در اختیار داشتن نیروی انسانی افزایش هزینه‌های حمل و نقل عدم امکان برنامه ریزی در تهیه مواد اولیه و کمکی افزایش قیمت جهانی نهاد‌ها و مشکلات نظیر واردات مواد اولیه تخصیص ارز و سایر مشکلات بهداشتی در محیط کار باعث بالا رفتن هزینه‌های عملیاتی و غیرعملیاتی و همچنین کند شدن روند کاری این شرکت شده است.


بیشتر بخوانید:

نسبت قیمت به سودآوری شرکت به بیش از ۲۰۰ واحد رسید

اشتراک گذاری :
نظرات کاربران
ارسال نظر
نظرات بینندگان
امیر
Iran (Islamic Republic of)
سه‌شنبه ۰۵ مرداد ۱۴۰۰ - ۰۰:۲۸
متاسفانه غدام با این همه سوددهی و با سابقه 55 ساله که تجدید ارزیابی و سود انباشه و اورده نقدی نداده بیانگر این است کوثر در این خصوص سنگ اندازی می کند و گرنه سالها بش باید این افزایش سرمایه باید اجرایی می شد و این امر از چند نظر خارج نیست یا کوثر اصلا تنایل به افزایش سرمایه نداشته و جلو این کار را می گیرد و یا اینکه مدیران این شرکت نمی خواهند این کار انجام بشود و در این کشور کسی نیست جلو خود سری آنها را بگیرد مگر می شود شرکتی با سلبقه 55 ساله افزایش سرمایه از نوع تجدید ارزیابی ندهد خدا بر شما لعنت کند و ازتون نگذرد بدختمون کردید