بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
دوشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۱:۲۱
طی کردن روند صعودی شیر پاستوریزه پگاه اصفهان در ۳ ماهه گذشته؛

افزایش درآمد ۱۰۰ درصدی "غشصفا"

افزایش درآمد ۱۰۰ درصدی
میزان درآمد‌های ثبت‌شده "غشصفا" در اسفندماه از فروش محصولات در بازار داخلی بوده و بیشترین درآمدی که در این بازار حاصل شده از محصول «انواع شیر» با ۴۱۷.۰۱۸ میلیون ریال بوده است.
کد خبر : ۲۳۸۹۶۷

شیر پاستوریزه پگاه اصفهان+بورس نیوز

به گزارش گروه تحقیق بورس نیوز، شیر پاستوریزه پگاه اصفهان در گزارش فعالیت منتهی به اسفندماه ۹۹، مجموع درآمد‌های شناسایی‌شده خود را برابر با ۱.۴۲۲ میلیارد ریال گزارش کرد.

این شرکت از ابتدای سال مالی تا انتهای اسفندماه نیز درآمدی بالغ‌بر ۱۳.۳۳۹ میلیارد ریال را در صورت‌های مالی خود منتشر کرد.

عملکرد ماهانه غشصفا+بورس نیوز

درآمد‌های گزارش‌شده "غشصفا" در اسفندماه

درآمدهای عملیاتی غشصفا+بورس نیوز

بر پایه این گزارش، شیر پاستوریزه پگاه اصفهان در اسفند۹۹ نسبت به بهمن، ۳درصد افزایش درآمدی را تجربه کرده و در مقایسه با دوره مشابه سال گذشته آن نیز ۱۰۰ درصد رشد را به ثبت رسانده است.

میزان درآمدی که از ابتدای سال مالی تا انتهای اسفندماه کسب کرده نسبت به سال گذشته ۴۵ درصد افزایش درآمد را در کارنامه خود به ثبت رسانده است.

بیشترین درآمد "غشصفا" از «انواع شیر» با ۴۱۷.۰۱۸ میلیون ریال بدست آمده و در مجموع، درآمد اسفند این شرکت شیرفروش ۲۴درصد بیش از متوسط فروش سال ۹۹ گزارش شده ضمن آنکه باید اشاره شود که فروش "غشصفا" تنها دربرگیرنده بازار داخل بوده است.

لازم به ذکر است که میزان سرمایه ثبت‌شده طی ۱۲ ماهه منتهی به اسفندماه ۸۳۵.۸۲۰ میلیون ریال ارائه شده است.


  • بیشتر بخوانید:

رشد ۸درصدی درآمد ماهانه "غشصفا"

اشتراک گذاری :
اخبار مرتبط
ارسال نظر