بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
دوشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۷:۳۰
لزوم مرخصی اجباری یا تعطیلات کرونایی به اهالی ملاصدرا
گزارش پنج و نیم امروز نیم نگاهی دارد به سناریویی برای سریال‌های برره و مجمعی با مدیران از دماغ فیل افتاده و...
کد خبر : ۲۳۹۰۶۰

لزوم مرخصی اجباری یا تعطیلات کرونایی به اهالی ملاصدرا

به گزارش بورس نیوز، اصلاح دستورالعمل گره معاملاتی عمر کوتاهی داشت و بعد از اعتراض طیف وسیعی از فعالان بازار سرمایه، دیشب ملغی شد. اما احوالات و تصمیمات این روز‌های ملاصدرا بیشتر به درد سناریو شدن برای سریال‌هایی از جنس برره می‌خورد! آقایان گره پشت گره می‌زنند تا مثلاً بازار سقوط نکند و ادعایشان هم این است که هر تصمیمی گرفته‌اند با مشورت کارشناسان بازار بوده! اما دیشب که در محفلی با حضور تعدادی از کارشناسان و تصمیم سازان و البته سهامداران تماشاچی برگزار شد و آقایان در حال نقد تصمیمات اخیر بودند، ناگهان یکی از کارشناسان فریاد برآورد که "اگر همه ناراضی هستید، پس این تصمیمات بر اساس نظر و مشاوره با چه کسی اتخاذشده" سکوتی عجیب بر جمع دوستان حکم‌فرما شد! من نبودم آستینم بود‌ها کمی بعد شروع شد و آخر معلوم نشد این‌همه خرابکاری از کجا آب‌خورده! امیدواریم این بار کاسه و کوزه بر سر تازه‌وارد‌های بی‌نوا نشکند و جوانمردی پیدا شود که مسئولیت این تصمیم‌گیری‌ها را بپذیرد. انتظار جوانمردی از روسا نداشته باشید که بدجور سرشان گرم تقدیر و تشکر از یکدیگر است.

مجمعی با مدیران از دماغ فیل افتاده

بعضی مدیران شرکت‌ها از دماغ فیل که هیچ، انگار از دماغ سیمرغ افتاده‌اند! مجمع برگزار می‌کنند و وسط مجمع حوصله سهامدار را ندارند و سؤالات سهامداران را با تمسخر به بحث طلبگی تشبیه می‌کنند و بای بای! سهامدار خرد همان کسی است که سرمایه‌اش را به دست شما سپرده تا ریاست کنید! یادتان نرود بدون این سهامداران خرد، مدیریت و ریاست تان کشکی بیش نیست.

هشدار یا سوژه سرگرمی

یکی از فعالان صنعت دامداری هم بابت خشک‌سالی امسال هشدار داده! هشداری که ما یک ماه قبل دادیم و کسی برایش تره هم خرد نکرد. منتظر بحران بازار گوشت قرمز هم باشید! البته این بحران‌ها خیلی هم بد نیست؛ حداقل مردم سوژه‌ای برای سرگرم شدن دارند...

پیشنهاد تعطیلی به ملاصدرا

اهالی بهارستان به خاطر کرونا ۲ هفته تعطیل کردند و ما هم اندکی نفس کشیدیم. اما کاش دوستان در ملاصدرا هم کمی به فکر سلامتی‌شان باشند و دو هفته یا دو ماه یا حتی بیشتر، تعطیل کنند! شک نداریم در نبود این بزرگواران و تصمیمات خلق‌الساعه‌شان، بورس تهران حال‌وروز بهتری خواهد داشت. ضمناً بعضی مدیران ملاصدرا این روز‌ها بدجور در کانون توجهات قرارگرفته‌اند. چون ما تپه‌های ویران‌شده در سایه مدیران بی‌تدبیر کم ندیده بودیم؛ اما مدیریت بعضی آقایان دیگر شاهکار است و در عجبیم که چطور می‌توان در طول ۳ ماه مدیریت یک بازار را این‌چنین به خاک و خون کشید.

اوج هوشمندی سازمان بورس

اما خبر پایانی اینکه معاملات الگوریتمی هم آزاد شد! خیلی خوب است که چنین مدیران هوشمندی داریم. بازار که منفی می‌شود، گردن معاملات الگوریتمی می‌اندازند و متوقف می‌کنند؛ بعد ۶ ماه فکر می‌کنند سهامداران آلزایمر دارند؛ آزادسازی معاملات الگوریتمی را در بوق و کرنا می‌کنند انگار اتفاق مثبتی رقم خورده! اگر خوب بود پس چرا ۶ ماه پیش متوقف کردید؟ با خودتان چند چند هستید؟ اعلام کنید ما هم بدانیم...


  • بیشتر بخوانید:

خدا کند سلامشان بی طمع باشد...

اشتراک گذاری :
نظرات کاربران
اخبار مرتبط
ارسال نظر
نظرات بینندگان
نادر
Iran (Islamic Republic of)
دوشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۷:۴۵
آقا درود بر شما، یعنی مدیران بورس و فرابورس این گزارش را سرلوحه خودشان کنند و بچسبون به طاق ورودی سازمان، بزرگترین لطف در حق سهامداران، حقوقی ها و ایران کردند، تمام سهامداران به یقین کامل رسیدن اگه سازمان بورس چند ماهی یا سالی برن تعطیلات شمال و هاوایی، اوضاع بورس و اقتصاد مملکت قطعا خوب میشه
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
دوشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۸:۰۳
کاملا مشخص است چند چند هستند این دولت و روسای بورس خادمش این مسخره بازیهای متعدد را در آورده اند ونتیجه همه آنها را باخته اند باز اشتباه پشت اشتباه وباخت وباز هم باخت پشت باخت.باید فقط محاکمه ومجازات شوند .مردم هوشیار وآگاهند واز ذهنشان خرابکاریهایشان یادشان نمی رود مردم فقط دارن صبر وتحمل می کنن یه روزی هم می شود اعتراض گسترده در سازمان بورس وشعار علیه دولت .و شخص دهنوی.
گنیا
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
سه‌شنبه ۳۱ فروردين ۱۴۰۰ - ۰۰:۳۰
این آقایان هم ،سر خر غربتی نعلبندی یاد میگیرند و بورس هم شده آزمایشگاه ،سرمایه وپول سهامداران هم شده موش‌های آزمایشگاهی این سروران،( ازماست که برماست )