بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
شنبه ۲۸ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۷:۳۰
ساعت پنج‌ونیم عصر امروز نیم‌نگاهی دارد به آسانسور رفقا با دست‌گل برای آقای رئیس تا روسایی که فرصت استعفا را یافته‌اند و فعل رفتن را صرف می‌کنند!
کد خبر : ۲۳۸۹۲۱

آجیل مشکل‌گشا یا آجیل شب‌عید

به گزارش بورس‌نیوز، عجب دورهمی برگزار شد، دیشب ...

وقتی سهامداران با کلی انتظار آمدند تا پای حرف‌های رئیس و گره‌گشایی‌ها بشینند؛ عده‌ای از رفقا که هر روز "سیگارتایم" همدیگر را می‌بینند و با هم راهروها را بالا پایین می‌کنند، جوری آسانسوری بالا می‌آمدند و عرض ارادت می‌کردند که گویا رئیس سازمان برای آنها دستخوش کنار گذاشت بود!!! این دوستان به‌ظاهر بورسی که اصلا همراه مردم نیستند و به‌جای آجیل مشکل‌گشا، باقی‌مانده آجیل شب‌عید را دورهمی با بحث "چگونه پاچه‌خواری کنیم تا مجوز بگیریم" شکستند!

به قول یک بنده خدایی "با من درباره اعتماد حرف نزن، ازش خوشم نمیاد .... "

پیچ صندلی‌های چرمی، شُل شده ؟

سخنگوی راه‌پله‌ها خبر آورده که پیچ و مهره بعضی از صندلی هلدینگ‌ها کمی شُل شده و مدیرانی در این روز‌های به تسبیح افتاده دولت، کم‌کم می‌افتند و برخی‌های دیگر استعفا می‌دهند!

پیشنهاد می‌شود که صاحب هلدینگ‌ها با پیچگوشتی، این صندلی‌ها را برای زمان ۲ماه محکم کنند تا این ماهی سیاه‌ها عرصه خدمت را خالی نکنند!

مسلخ‌گاه سرخ و خونین!

بعضی از سهم‌های بورسی و فرابورسی عجب حکایت تلخی دارند، سهامداران ۹ تا یک سال نشسته‌اند که درخت آن‌ها میوه دهد اما؛ روز‌های سبز بازار که باز نکردند سهم‌ها را هیچ، در روز‌های سرخ و خونین سهمی را به مسلخ‌گاه سرمایه بردند و این روز‌ها نمونه عجایب این کشتار بی‌رحم در بازارسرمایه کم نیست.

نانوایی هم یکی نمی‌فروشد

در روز‌هایی که در نانوایی‌ها هم صف یک عددی وجود ندارد، برخی از سهم‌ها عرضه‌های یک دانه‌ای دارند و ناظر را که می‌بینند، هر هر به هیکل رشید ناظر بازار می‌خندند؛ ناظرجان، بازار حرمت داره آن‌ها گول هیکل شما را نمی‌خورند از بس پهلوان پنبه‌ای!


  • بیشتر بخوانید:

حمایت عالیجناب و دوستان از جوجه های پشت ویترین

اشتراک گذاری :
نظرات کاربران
اخبار مرتبط
اما و اگرهای رشد شاخص
شعبده بازی در "بورس"؛

اما و اگرهای رشد شاخص

«کلید» قفل
کارشناس بازار سرمایه در گفت‌وگو با بورس نیوز تاکید کرد:

«کلید» قفل "بورس" زیردرخت جاماند!

ارسال نظر
نظرات بینندگان
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
شنبه ۲۸ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۷:۴۶
اکثر فعالان باسابقه بورس در فضای مجازی و سایتهای بورسی برخی ازین آدمای نه چندان خوشنام سفته باز و بوقچی رو که خیلییا رو بدبخت کردن میشناسن ! حالا با عکس فیگوراتیو و دستمال یزدی ویژه خودشونو معرفی و جلوی ریس بعله ...
عربلو
Iran (Islamic Republic of)
يکشنبه ۲۹ فروردين ۱۴۰۰ - ۰۰:۵۵
زندگی خیلی ها در بورس نابود شده است سهم های شرکت ها را بی ارزش کردند
امیر
Iran (Islamic Republic of)
يکشنبه ۲۹ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۰:۰۴
سلام بورس نیوز اگه میتونی یه کنکاشی از معاملات 24فروردین داشته باشی خیلی عالی میشه بازار داشت مثبت میشد حقیقیها تمام قد در سمت خرید بودند برخلاف روزهای منفی که حقوقیها در سهمهای بنیادی وشاخص سازخریدارند اونروز انگار بطور هماهنگ نه تنها نخریدند فقط فروختندبطور مثال فولادخرید8%فروش50% فملی خرید3% فروش 18%فخور خرید12%فروش58%کچادخرید6%فروش18%کگل خرید3%فروش19%وخیلی از سهمها دیگر با تشکر
امیر
Iran (Islamic Republic of)
يکشنبه ۲۹ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۰:۱۷
بورس نیوز اگه پرونده معاملات بورس در 24 فروردنو واکاوی کنید شاید دلیل ریزش این روزهای بورس روشن بشه که: هیجان فروش حقیقیهاست عدم نقدینگی در بازار است و یا اینکه دستهایی در پشت پرده دارند زیر پای بورسو میکشند و... از دست ما سهامداران خرد که کاری بر نمیاید نه تشکلی داریم نه تریبونی دست ما کوتاه و خرما بر نخیل زحمت از شما دعاگویتان هستیم با تشکر باش خان
. بر . دزد
Iran (Islamic Republic of)
يکشنبه ۲۹ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۱:۵۳
. بر . دزد