بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
چهارشنبه ۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۰۹:۱۵
بیشترین سود ناخالص "سپ" در اختیار «ارائه خدمات کارت‌خوان»؛

افزایش ۱۰۰ درصدی سود عملیاتی "سپ"

افزایش ۱۰۰ درصدی سود عملیاتی
سود انباشته "سپ" در پایان دوره ۳ ماهه منتهی به اسفندماه بالغ‌بر ۵ هزار و ۷۶۹ میلیارد ریال گزارش‌شده که رشد ۲۵ درصدی را به همراه داشته است.
کد خبر : ۲۳۹۰۸۹

پرداخت الکترونیک سامان کیش+بورس نیوز

به گزارش گروه تحقیق بورس نیوز، پرداخت الکترونیک سامان کیش در گزارش صورت‌های مالی میاندوره‌ای ۳ ماهه منتهی به اسفندماه ۱۳۹۹ مجموع درآمد‌های عملیاتی حاصل‌شده طی دوره را برابر با مبلغ ۷ هزار و ۱۵۹ میلیارد ریال ارائه کرده که نسبت به دوره مشابه سال گذشته افزایش ۴۶ درصدی را تجربه کرده، مقدار سود عملیاتی ثبت‌شده "سپ" طی این دوره بالغ‌بر مبلغ یک هزار و ۳۴۶ میلیارد ریال بوده که رشد ۱۰۰ درصدی را به ثبت رسانده است.

صورت سود و زیان "سپ" در پایان ۳ ماهه منتهی به اسفندماه

صورت سود وزیان سپ+بورس نیوز

سود خالص اعلام‌شده پرداخت الکترونیک سامان کیش در پایان ۳ ماهه منتهی به اسفندماه سال ۱۳۹۹ بالغ‌بر یک هزار و ۱۴۱ میلیارد ریال گزارش‌شده که افزایش ۱۰۱ درصدی را در مقایسه با دوره مشابه سال گذشته به همراه داشته، همچنین مقدار سود خالص هر سهم این شرکت ۲۲۸ ریال بود.

صورت‌وضعیت مالی میاندوره‌ای ۳ ماهه "سپ" منتهی به اسفندماه

صورت وضعیت مالی سپ+بورس نیوز

بر پایه این گزارش، شرکت پرداخت الکترونیک سامان کیش در صورت‌وضعیت مالی میاندوره‌ای ۳ ماهه منتهی به اسفندماه سال ۱۳۹۹ مجموع دارایی‌های جاری و غیر جاری را برابر با ۲۲ هزار و ۶۳۵ میلیارد ریال اعلام‌شده که نسبت به دوره منتهی آذرماه سال ۱۳۹۹، شاهد ۴۵ درصد افزایش دارایی بوده و میزان سرمایه این شرکت با ۶۷ درصد رشد به ۵ هزار میلیارد ریال رسیده است.

سود انباشته "سپ" در پایان دوره ۳ ماهه منتهی به اسفندماه بالغ‌بر ۵ هزار و ۷۶۹ میلیارد ریال گزارش‌شده که رشد ۲۵ درصدی را به همراه داشته است.

درآمد‌ها و بهای تمام‌شده قرارداد‌ها "سپ"

سود ناخالص سپ+بورس نیوز

بر پایه این گزارش، بیشترین میزان سود ناخالص صورت گرفته از بخش «ارائه خدمات کارت‌خوان» با یک هزار و ۲۵۱ میلیارد ریال بوده که و برآورد این شرکت بر آن است که در ۹ ماهه منتهی به آذرماه سال ۱۴۰۰ میزان درآمد حاصل از این بخش به مبلغ ۹ هزار و ۹۳۰ میلیارد ریال برسد.


  • بیشتر بخوانید:

افزایش درآمد سالانه ۲۱درصدی "سپ"

اشتراک گذاری :
اخبار مرتبط
افزایش درآمد ۷۸ درصدی
نمودار درآمدی سال ۱۴۰۰ و نوید جهش درآمدزایی؛

افزایش درآمد ۷۸ درصدی "سپ"

افزایش درآمد ۲۵ درصدی
میزان سرمایه ثبت پرداخت الکترونیک سامان کیش در بهمن‌ماه ۳ هزار میلیارد ریال بود؛

افزایش درآمد ۲۵ درصدی "سپ"

افزایش درآمد سالانه ۲۱درصدی
آمارهای درآمدی بهمن‌ماه روند صعودی را حفظ کرد؛

افزایش درآمد سالانه ۲۱درصدی "سپ"

ارسال نظر