بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
شنبه ۰۴ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۰:۱۳
فروش این بیسکوئیت‌فروش آب رفت؛

کاهش درآمد ۳۴ درصدی صنایع غذائی مینو

کاهش درآمد ۳۴ درصدی صنایع غذائی مینو
بیشترین میزان فروش محصولات "غمینو" در بازار داخلی بوده که بیشترین سهم از این فروش را محصول «بیسکوئیت» با ۳۷۷.۲۸۵ کیلوگرم در اختیار داشته است.
کد خبر : ۲۳۹۲۴۷

صنایع غذائی مینو+بورس نیوز

به گزارش گروه تحقیق بورس نیوز، شرکت صنایع غذائی مینو شرق در گزارش فعالیت ماهانه منتهی به فروردین‌ماه سال ۱۴۰۰ میزان درآمدی که طی دوره یک‌ماهه به ثبت رسانده بالغ‌بر ۱۸۰.۴۷۵ میلیون ریال بود.

عملکرد ماهانه غمینو+بورس نیوز

درآمد‌های عملیاتی صنایع غذائی مینو شرق

درآمدهای شناسایی شده غمینو+بورس نیوز

بر پایه این گزارش، میزان درآمدی که "غمینو" در فروردین‌ماه از خود بر جای گذاشت، همراه با کاهش ۳۴درصدی نسبت به ماه پایانی سال گذشته بود و البته این آمارها نسبت به دوره مشابه سالانه با رشد ۱۶۱درصدی مواجه شده است.

درآمدهای شناسایی شده فروردین‌ماه حاکی از آن بوده که بیشترین میزان درآمدها از بازار داخل با ۱۴۶.۱۸۳ میلیون ریال بوده که عمده‌ترین درآمد نیز در اختیار محصول «بیسکوئیت» با ۱۱۱.۵۲۱ میلیون ریال قرار گرفته است.

مقدار فروش محصولات "غمینو" در فروردین‌ماه

فروش محصولات غمینو+بورس نیوز

بر اساس این گزارش، مقدار فروش محصولات صنایع غذائی مینو شرق در فروردین‌ماه برابر با ۹۶۰.۳۸۹ کیلوگرم اعلام‌شده که نسبت به ماه گذشته ۴۰ درصد افت فروش داشته، همچنین در مقایسه با دوره مشابه سال گذشته نیز با رشد ۶۱ درصدی مواجه بوده است.

بیشترین میزان فروش محصولات "غمینو" در بازار داخلی بوده که بیشترین سهم از این فروش را محصول «بیسکوئیت» با ۳۷۷.۲۸۵ کیلوگرم در اختیار داشته و همچنین در بخش فروش صادراتی نیز محصول «بیسکوئیت» یک سروگردن از "تافی صادراتی" بیشتر داشت.

لازم به ذکر است که میزان سرمایه اعلام‌شده شرکت "غمینو" نیز طی دوره ۱۲ ماهه منتهی به اسفندماه سال ۱۳۹۹ برابر با ۵۶۳.۴۸۸ میلیون ریال گزارش اعلام شد.


  • بیشتر بخوانید:

شکسته شدن رکورد درآمد فروش "غمینو"

اشتراک گذاری :
اخبار مرتبط
شکسته شدن رکورد درآمد فروش
صنایع غذائی مینو شرق در بهمن‌ماه ۲۹۶,۸۴۴ میلیون ریال درآمد داشت؛

شکسته شدن رکورد درآمد فروش "غمینو"

فروش انواع بیسکوئیت صادراتی بیش از ۱۰۰۰تن افزایش داشت؛

شناسایی سود‌های غیرقابل‌تکرار وجه‌تمایز سودآوری "غمینو"

سود ۲.۵۰۳ ریالی به ازای هر سهم کسب شد؛

افزایش سود سرمایه‌گذاری‌های "غصینو"

ارسال نظر