بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
پنجشنبه ۰۵ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۰:۳۷
صنایع غذائی مینو شرق در بهمن‌ماه ۲۹۶,۸۴۴ میلیون ریال درآمد داشت؛

شکسته شدن رکورد درآمد فروش "غمینو"

شکسته شدن رکورد درآمد فروش
فروش "غمینو"در بهمن‌ماه سال جاری ۱.۶۸۱.۱۸۳ کیلوگرم اعلام شده که بیشترین میزان فروش را بخش بازار داخلی دراختیار داشت.
کد خبر : ۲۳۷۴۶۲
نویسنده :
سید علی حسینی

صنایع غذای مینو شرق+بورس نیوز

به گزارش گروه تحقیق بورس نیوز، شرکت صنایع غذائی مینو شرق طی عملکرد یک‌ماهه منتهی به بهمن ماه سال جاری معادل ۲۹۶,۸۴۴ میلیون ریال از محصولات خود را به فروش رسانده که نسبت به دوره یک‌ماهه مشابه سال قبل ۱۹۰ درصد افزایش داشته است.

«غمینو» با سرمایه ثبت شده ۵۶۳,۴۸۸ میلیون ریال طی عملکرد ۱۱ ماهه سال مالی منتهی به پایان سال میزان درآمدی که به ثبت رسیده بالغ‌بر ۱.۹۶۹.۹۹۶ میلیون ریال اعلام شده که نسبت به دوره مشابه سال گذشته ۶۸ درصد رشد را شاهد بوده است.

درآمد شناسایی شده

بر اساس این گزارش، فروش این شرکت در بهمن‌ماه سال جاری ۱.۶۸۱.۱۸۳ کیلوگرم اعلام شده که بیشترین میزان فروش را بخش بازار داخلی دراختیار داشته، این مقدار فروش نسبت به ماه گذشته کمتر از یک درصد کاهش داشته است.

خط جدید تولید بیسکویت

بر اساس برنامه‌ریزی خط جدید بیسکویت این شرکت قرار بود اواخر فروردین افتتاح شود، اما به دلیل شیوع کرونا و محدودیت‌های ایجاد شده این خط با ۳ ماه تاخیر انجام می‌شود و احتمالا با ۵۰ درصد ظرفیت اسمی مورد استفاده قرار گیرد و هزینه استهلاک طرح در سال اول بالغ بر ۲۶.۴۸۲ میلیون ریال است.

بنابر گزارش اعلامی تا ۲۰ آذر ۹۹ مبلغ ۳۱۲ میلیارد ریال بابت هزینه خط تولید بیسکویت جدید شرکت پرداخت شد و هزینه باقی مانده تا زمان بهره برداری ۷۰ میلیارد ریال برآورد شده است.


بیشتر بخوانید:

سهامداران «غمینو» پیش‌دستی کردند

اشتراک گذاری :
اخبار مرتبط
بازدهی مطلوب در بقچه سهامداران صبور تجدیدی؛

بازار بر مدار تجدیدی‌ها می‌چرخد

دبیر انجمن شیرینی و شکلات در گفتگو با بورس نیوز تاکیدکرد:

رشد قیمت سهم‌ها ناشی از رشد درآمد شرکت‌ها

ارسال نظر