بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
يکشنبه ۰۵ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۱:۱۷
رشد ۱۰۹۴درصدی "بهای تمام‌شده سرمایه‌گذاری‌ها"؛

«واسطه‌گری‌های مالی و پولی» بیشترین تمرکز "خبهمن"

«واسطه‌گری‌های مالی و پولی» بیشترین تمرکز
بیشترین میزان بهای تمام‌شده سرمایه‌گذاری گروه بهمن در بخش «خارج از بورس» با ۱۰۱ هزار و ۵۱۰ میلیارد ریال بوده و مابقی آن در بخش «پذیرفته‌شده در بورس» ثبت‌شده است.
کد خبر : ۲۳۹۳۱۳

گروه بهمن+بورس نیوز

به گزارش گروه تحقیق بورس نیوز، گروه بهمن در گزارش فعالیت ماهانه منتهی به فروردین‌ماه سال ۱۴۰۰ مجموع بهای تمام‌شده سرمایه‌گذاری طی دوره یک‌ماهه را برابر با مبلغ ۱۴۰ هزار و ۸۹۲ میلیارد ریال گزارش کرد. 

بیشترین میزان بهای تمام‌شده سرمایه‌گذاری در بخش «خارج از بورس» با ۱۰۱ هزار و ۵۱۰ میلیارد ریال بوده و مابقی آن در بخش «پذیرفته‌شده در بورس» ثبت‌شده که این رقم ۷۲درصد از کل سرمایه‌گذاری‌ها را بالغ می‌شود.

عملکرد ماهانه گروه بهمن+بورس نیوز

میزان بهای تمام‌شده سرمایه‌گذاری‌ها طی دوره یک‌ماهه با رشد کمتر از یک درصدی نسبت به سال گذشته روبه‌رو بوده و در مقایسه با دوره مشابه سال گذشته نیز رشد قابل توجه ۱۰۹۴ درصدی را تجربه کرده است.

بر پایه این گزارش «واسطه‌گری‌های مالی و پولی» بیشترین میزان سرمایه‌گذاری خارج از بورس در فروردین‌ماه را به خود اختصاص داده است.

در همین راستا باید اشاره داشت که در انتهای دوره، میزان سرمایه‌گذاری پذیرفته شده در بورس برابر با ۳۹،۳۸۲،۴۴۰ میلیون ریال بوده که ۲۸درصد دیگر سرمایه‌گذاری‌ها را شامل می‌شود.

صورت ریز معاملات سهام تحصیل شده "خبهمن"

سهام تحصیل شده خبهمن+بورس نیوز

بر پایه این گزارش، شرکت گروه بهمن طی عملکرد یک‌ماهه منتهی به فروردین‌ماه سال ۱۴۰۰، در صورت ریز معاملات سهام-تحصیل شده کل مبلغ بهای تمام‌شده (پذیرفته‌شده در بورس و خارج از بورس) را برابر با ۵۲.۴۱۰ میلیون ریال ارائه‌شده که نسبت به دوره مشابه سال گذشته با افزایش ۱۶۷ درصدی مواجه بوده است.

صورت‌وضعیت پرتفوی بورسی "خبهمن"

بر اساس این گزارش، گروه بهمن در انتهای فروردین‌ماه سال ۱۴۰۰ چندین شرکت را با بهای تمام‌شده ۳۹,۳۸۲,۴۴۰ میلیون ریال در پرتفوی بورسی خود داشته که با رشد ۱۰۰ درصد به مبلغ ۸۳,۳۳۱,۰۷۵ میلیون ریال رسیده است.

ارزش بازار سرمایه گذاری‌هایی که پذیرفته شده در بورس هستند برابر با ۷۸،۹۵۸،۳۹۶ میلیون ریال می‌باشد و نسبت به بهای تمام شده خود در انتهای دوره ۱۰۰ درصد افزایش داشته است.

میزان جمع سرمایه‌گذاری‌های انتهای دوره فروردین‌ماه امسال نسبت به اسفندماه سال گذشته تغییری نداشته است.


  • بیشتر بخوانید:

رشد ۱۱۲ درصدی پرتفوی بورسی "خبهمن"

اشتراک گذاری :
اخبار مرتبط
۷خوان سودسازی
افزایش ۸ درصدی سودآوری نسبت به گزارش حسابرسی نشده؛

۷خوان سودسازی "وبهمن" / سود ۱.۹۷۸ ریالی هر سهم در سال ۱۳۹۹

ظرفیت پذیرش
با اتمام فاز دوم مدرن‌ترین مرکز خدمات خودرویی بهمن رخ خواهد داد؛

ظرفیت پذیرش "بهمن" ۲ برابر می‌شود

سرمایه‌گذاری
میزان بهای تمام‌شده سرمایه‌گذاری "خبهمن" ۱۵.۹۸۶ میلیارد ریال گزارش شد؛

سرمایه‌گذاری "خبهمن" ۵۳ درصد رشد کرد

ارسال نظر