بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
يکشنبه ۰۵ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۲۳:۵۹
کد خبر : ۲۳۹۳۸۶

ارتباط قیمت طلا و بیت کوین

اگرچه یورش اونس طلا برای شکستن مرز ۱۸۰۰ دلار تا این لحظه ناموفق بوده، اما تحلیلگران نسبت به روند قیمت کوتاه مدت طلا خوشبین مانده اند. این دورنمای مثبت تا حدود زیادی تحت تاثیر دو عامل شامل ریزش اخیر بیت‌کوین و برنامه جو بایدن، رئیس جمهور آمریکا برای افزایش نرخ مالیات آمریکایی‌های پولدار است.

رمزارز‌ها با پرچمداری بیت کوین

در شرایط فعلی رمزارز‌ها با پرچمداری بیت کوین با فاصله بسیار زیادی از ارز‌های دولتی، مچ بانک مرکزی همه کشور‌ها را می‌خواباند و بسیار پیشتازتر از همه ارزهاست.

به همین جهت آینده‌پژوهانی که معتقدند یوآن بر فراز بازار پولی جهان خواهد نشست، باید در پیش‌بینی خود با توجه به رشد چشمگیر رمزارزها، تجدیدنظر کنند. زیرا پشتوانه این کریپتوکارنسی‌ها متمایز از پشتوانه پول‌های دولتی است و مستقل از تمایلات دولت‌ها، ارزش‌گذاری خواهد شد و مشمول جنگ‌های ارزی و سیاست‌های پولی فاقد پشتوانه دولت‌ها نخواهد بود.

سقوط قیمت بیت کوین ارتباطی به سیاست مالی دولت بایدن ندارد

بنیان‌گذار و مدیرعامل شرکت تحلیلی کریپتوکوانت، در توییتی با بیان این موضوع که سقوط اخیر قیمت بیت کوین ارتباطی به سیاست‌های مالیاتی دولت بایدن ندارد، آن را یک کاهش قیمت تکنیکال دانست.

 

قیمت بیت کوین در حدود ۵۵۰۰۰ دلار برای هر بیت کوین

قیمت بیت کوین در حدود ۵۵۰۰۰ دلار برای هر بیت کوین است، در حال حاضر از آغاز سال ۲۰۲۱ تقریباً دو برابر شده است - با بازار گسترده ارز‌های رمزپایه که ارزش کل آن بیش از ۲ تریلیون دلار است.

اشتراک گذاری :
ارسال نظر