بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
سه‌شنبه ۰۷ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۰۹:۵۲
معاون تکنولوژی فولاد مبارکه اصفهان مطرح کرد:

رسالت اجتماعی فولاد مبارکه پاسخ به مهمترین دغدغه کادر درمان

رسالت اجتماعی فولاد مبارکه پاسخ به مهمترین دغدغه کادر درمان
معاون تکنولوژی شرکت فولاد مبارکه گفت: این شرکت در راستای مسئولیت اجتماعی خود در دوران کرونا همواره سعی کرده در کنار مردم قرار گیرد و کمک حال آن‌ها باشد.
کد خبر : ۲۳۹۴۸۸

خواندن ۲ دقیقه

معاون تکنولوژی فولاد مبارکه اصفهان+بورس نیوز


 به گزارش بورس نیوز، سید مهدی نقوی معاون تکنولوژی شرکت فولاد مبارکه اصفهان در خصوص اقدامات این شرکت در دوران شیوع ویروس کرونا اظهار کرد: با شیوع بیماری کرونا در کشور، فولاد مبارکه به عنوان یک شرکت مسئولیت‌پذیر تلاش کرد در کنار مردم قرار بگیرد و در شرایط خاص و ویژه کشور کمک‌های بسیاری را ارائه دهد.

وی ادامه داد: یکی از اقدامات مهم فولاد مبارکه در راستای مسئولیت‌های اجتماعی این شرکت، ارائه اکسیژن رایگان به بیمارستان‌های کشور بود. همچنین شرکت‌های زیرمجموعه شرکت فولاد مبارکه مانند شرکت فولاد هرمزگان، فولاد سنگان، فولاد امیرکبیر کاشان و ... هم با دستور مدیرعامل شرکت، به این امر مهم پرداختند و آن‌ها نیز در تامین اکسیژن رایگان به یاری بیمارستان‌ها پرداختند.

معاون تکنولوژی فولاد مبارکه اصفهان درباره دیگر اقدامات شرکت فولاد مبارکه اصفهان در دوران شیوع ویروس کرونا ادامه داد: اختصاص بودجه‌ای قابل توجه به دانشگاه علوم پزشکی و خریداری تجهیزات مورد نیاز بیمارستان‌ها اقدام دیگری بود که با نظر رئیس دانشگاه علوم پزشکی و مجموعه زیرنظر صورت گرفت و اقلامی که برای بیمارستان‌های مختلف مورد نیاز بود با بودجه‌ای که اختصاص پیدا کرد، خریداری و تامین شد.

نقوی در خصوص اقدامات فولاد مبارکه در دیگر شهر‌های ایران نیز بیان کرد: فولاد مبارکه اقدامات گسترده‌ای در ایران دارد و از فولاد سنگان دراستان خراسان رضوی تا فولاد در هرمزگان را تحت پوشش خود دارد؛ بنابراین تلاش شده در تمامی زیرمجموعه‌های فولاد مبارکه مسئولیت‌های اجتماعی را گسترش دهیم؛ لذا در دوران پاندمی کرونا به اکثر استان‌ها از جمله استان‌های چهارمحال و بختیاری، هرمزگان، خراسان، کاشان و ... کمک‌های بسیاری انجام شده است.

معاون تکنولوژی فولاد مبارکه اصفهان با توجه به قرارگرفتن کشور در موج چهارم کرونا عنوان کرد: در حال حاضر و با شروع موج چهارم کرونا همچنان مهم‌ترین نیاز یک بیمار کرونایی اکسیژن است و طبق صبحت‌هایی که با پزشکان داشتیم، اعلام شده زمانی که فردی به بیماری کرونا مبتلا می‌شود، ۷ برابر گذشته به اکسیژن نیاز دارد بنابراین فولاد مبارکه تلاش کرده است مهمترین فاکتور مورد نیاز بیمارستان‌ها را در اختیار آن‌ها قرار دهد تا بیمارستان‌ها دغدغه‌ای در خصوص تامین اکسیژن نداشته باشند و به نظرم این یک اقدام بسیار مهمی بوده که فولاد مبارکه در پیش گرفته است.

نقوی گفت: اقدامات حوزه بیماری کرونا تنها یکی از اقدامات مسئولیت‌های اجتماعی فولاد مبارکه است و این شرکت در مسائلی دیگری مانند آب، محیط زیست، تحصیل دانشجویان در دوران کرونا و ... نیز اقداماتی داشته است، اما این روز‌ها اقدامات کرونای با توجه به اینکه سلامت مردم در خطر است به صورت خاص از سوی شرکت فولاد مبارکه دنبال می‌شود.


  • بیشتر بخوانید:

طراحی،نصب و راه‌اندازی سیستم پاشش آب بر روی پایل‌های کنسانتره و گندله

اشتراک گذاری :
ارسال نظر