بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
سه‌شنبه ۰۷ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۳:۴۳
خرید سهام با بهای تمام شده ۱۷۳ میلیارد ریالی
ارزش بازار گروه سرمایه گذاری میراث فرهنگی و گردشگری ایران در دوره یک ماهه منتهی به ۳۱ فروردین ماه ۱۴۰۰، با افزایش ۴۰ میلیارد و ۴۳۷ میلیون ریال به یک هزار و ۲۸۴ میلیارد و ۹۲۵ میلیون ریال رسید.
کد خبر : ۲۳۹۵۳۰

خواندن ۲ دقیقه

سمگا+بورس نیوز

به گزارش بورس نیوز، گروه سرمایه گذاری میراث فرهنگی و گردشگری ایران با سرمایه ۴ هزار و ۵۰۰ میلیارد ریال صورت وضعیت پرتفوی سرمایه‌گذاری‌ها در دوره یک ماهه منتهی به ۳۱ فروردین ماه ۱۴۰۰ را حسابرسی نشده منتشر کرد.

گروه سرمایه‌گذاری میراث فرهنگی و گردشگری ایران با انتشار عملکرد یک ماهه منتهی به ۳۱ فروردین‌ماه سال جاری اعلام کرد در ابتدای دوره یک ماهه یاد شده، تعدادی از سهام چند شرکت بورسی را با بهای تمام شده یک هزار و ۳۴۲ میلیارد و ۵۶۵ میلیون ریال و ارزش بازار معادل یک هزار و ۲۴۴ میلیارد و ۴۸۸ میلیون ریال در سبد سهام خود داشت.

بهای تمام شده سهام بورسی این شرکت طی این مدت با افزایش ۱۶۹ میلیارد و ۴۹۶ میلیون ریال به یک هزار و ۵۱۲ میلیارد و ۶۱ میلیون ریال رسید.

ارزش گروه سرمایه گذاری میراث فرهنگی و گردشگری ایران نیز با افزایش ۴۰ میلیارد و ۴۳۷ میلیون ریال معادل یک هزار و ۲۸۴ میلیارد و ۹۲۵ میلیون ریال محاسبه شد.

"سمگا" تعدادی از سهام چند شرکت بورسی را با بهای تمام شده معادل ۳ میلیارد و ۸۰۹ میلیون ریال به مبلغ ۳ میلیارد و ۵۸۶ میلیون ریال واگذار کرد و از این بابت ۲۲۳ میلیون ریال زیان کسب کرد.

گروه سرمایه گذاری میراث فرهنگی و گردشگری ایران طی دوره یک ماهه منتهی به فروردین ماه تعدادی از سهام چند شرکت بورسی را با بهای تمام شده ۱۷۳ میلیارد و ۳۰۵ میلیون ریال خریداری کرد.


  • بیشتر بخوانید:

"سمگا" ۲۰ درصد سهام واگذار کرد

اشتراک گذاری :
اخبار مرتبط
۳۲۰ هزار میلیارد ریال برای حمایت از تولید و پشتیبانی
سخنگوی کمیسیون جهش و رونق تولید مجلس گفت:

۳۲۰ هزار میلیارد ریال برای حمایت از تولید و پشتیبانی

رشد سالانه ۲۵۳ درصدی درآمد‌های
"سمگا" از محل سود سهام محقق شده ۲۰,۸۷۹ میلیون ریال درآمد داشت؛

رشد سالانه ۲۵۳ درصدی درآمد‌های "سمگا"

با واگذاری سهام شرکت گروه سرمایه گذاری میراث فرهنگی و گردشگری ایران؛

"سمگا" ۲۰ درصد سهام واگذار کرد

مدیرعامل شرکت گروه سرمایه گذاری میراث فرهنگی و گردشگری ایران:

مقدمات ورود زیرمجموعه "سمگا" به فرابورس فراهم شد

ارسال نظر