بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
شنبه ۱۱ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۲۱:۰۰
کد خبر : ۲۳۹۷۶۷

جلوگیری استخراج غیرقانونی رمزارز توسط مایکروسافت و اینتل

مایکروسافت سعی دارد با استفاده از فناوری اینتل از استخراج غیرقانونی رمزارز در رایانه‌ها جلوگیری کند.

وضعیت ارز‌های دیجیتال در آسیا-اقیانوسیه

افزایش روزافزون بهای ارز‌های دیجیتال رمزنگاری شده مانند «بیت‌کوین»، «مونرو»، «ریپل» و «اتریوم» سبب شده است کاربران بسیاری در جهان به ویژه در منطقه آسیا-اقیانوسیه به دنبال استخراج و تبدیل پول‌های خود به ارز‌های دیجیتال باشند.

کشف ۱۲۸ دستگاه استخراج رمز ارز در اهواز

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق اهواز گفت: ۱۲۸ دستگاه استخراج رمز ارز غیر مجاز "بیت کوین" توسط کلانتری ۲۱ عین ۲ با همکاری شرکت توزیع برق کلانشهر اهواز کشف و ضبط شد.

ارزش بازار جهانی ارزهای دیجیتالی

مجموع ارزش بازار جهانی ارز‌های دیجیتالی در حال حاضر ۲۰۶۰ میلیارد دلار برآورد می‌شود که این رقم نسبت به روز قبل ۱.۱۶ درصد کمتر شده است. در حال حاضر ۵۱ درصد کل بازار ارز‌های دیجیتالی در اختیار بیت کوین و ۱۷ درصد در اختیار اتریوم است. بیت‌کوین ۱۲ سال پیش توسط گروه گمنامی از معامله‌گران بر بستر بلاک‌چین ایجاد شد و از سال ۲۰۰۹ معاملات اولیه آن شکل گرفت.

پسورد کیف پول رمزارزتان را به کسی ندهید

پلیس فتا هشدار می‌دهد که مجرمان سایبری با ترفند‌های گوناگون تلاش دارند تا به کیف رمزارز شهروندان نفوذ پیدا کنند. برای نمونه در یکی از این شگردها، مجرم ابتدا از طریق شبکه‌های اجتماعی به کاربران پیام داده و تحت عناوین مختلف نظیر اینکه سیگنال خرید یا فروش رمزارز، سعی می‌کند اعتماد وی را جلب کرده و در ادامه عنوان داشته برای دریافت سیگنال به کلمات کلیدی ورود به برنامه نیاز است.

اشتراک گذاری :
ارسال نظر