بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
چهارشنبه ۲۲ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۰۹:۳۶
کارآفرینی در یونان
کشور یونان، کشور اروپایی بوده و امروزه این کشور مورد استقبال بسیاری از مردم قرار گرفته شده است.
کد خبر : ۲۴۰۴۲۰

خواندن ۲ دقیقه

کارآفرینی در یونان+بورس نیوز

به گزارش بورس نیوز، کشور یونان، کشور اروپایی بوده و امروزه این کشور مورد استقبال بسیاری از مردم قرار گرفته شده است. اگر تمایل به کارآفرینی در یونان دارید، این امکان را دارید بابت کارآفرینی از مشاورین حرفه‌ای ما در موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت اطلاعات لازم را دریافت کنید. کشور یونان یکی از کشور اروپایی می‌باشد که نیروی کار از کل کشور‌های اروپایی را قبول می‌کند. اگر شخص در این کشور دانشجو باشد یا فارغ التحصیل شده باشد می‌تواند بابت کارآفرینی در هتل‌ها و کسب و کار در امور گردشگری در این کشور کار کنند.

این کشور به دلیل جذابیت‌های گردشگری باعث شده که سالانه گردشگران زیادی به این کشور سفر کنند. افرادی که به زبان انگلیسی تسلط دارند می‌توانند در کسب و کار گردشگری و کارآفرینی در این کشور موفق شوند. اگر فردی که برای کارآفرینی در یونان در کشور‌های غیر اتحادیه اروپا باشد و در رشته گردشگری به تحصیلات خود ادامه نداده باشند این امکان را دارند که در دانشگاه‌های یونان به تحصیل خود ادامه بدهند و سپس در هتل‌های این کشور مشغول له کار شوند.

شرایط کار آفرینی در یونان

اصول و شرایط کارآفرینی در این کشو قبل از سال ۲۰۰۸ (قبل از بحران مالی) به این صورت است که:

کارآفرینی قبل از روش بحران مالی ۲۰۰۸

تولد کارآفرینی START UP در این کشور

کارآفرینی در یونان قبل از بحران مالی ۲۰۰۸

کارآفرینی در این کشور قبل از شروع بحران مالی سال ۲۰۰۸ بر اساس رشد سریع صورت گرفت. کار آفرینی در این دوره، بر اساس تحت حمایت مصرفی عمومی و خصوصی انجام می‌شود. دسترسی آسان و کم هزینه به اعتبار بین المللی کمک می‌کند. با آغاز بحران، محیط کسب و کار در این کشور درونگراست. ارزش خالص سرمایه گذاری و صادرات در این کشور نسبت به کشور‌های دیگر اروپایی پایین‌تر است.

عدم تعادل در ساختار‌های اقتصادی و بازار یونان، عدم تعادل که با بیش خرج وام خارجی گسترده می‌شود. حتی گردشگری، محصول صادرات در این کشور تلقی می‌شود. ارزش افزوده کمتر از ۹% به اقتصاد این کشور کمک کرده است. مشاورین ارشد و وکلای حقوقی ما در موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت به شما سروران در مورد کارآفرینی در یونان به صورت رایگان به شما مشاوره تلفنی ارائه می‌دهند. سپس با توجه به شرایط شما کارشناسان ارشد ما بهترین گزینه مهاجرتی را پیشنهاد می‌کنند. از اول تا آخر در کنار شما سروران هستیم و جای نگرانی وجود ندارد.

کارآفرینی در یونان شرکت پرسادو و IO

در این شرکت از یک فرم محتوا و زبان‌های عمومی حمایت می‌کند و از کار و بازاریابی شما پشتیبانی می‌کند که می‌توانید از پیام‌های انگیزشی و فراخوانی استفاده کنید. این شرکت از صندوق سرمایه و استارت آپ و شریک‌ها کمک مالی و معنوی درخواست می‌کنند.

شرکت IO به توسعه دهندگان لینوکس کمک می‌کند تا به آسانی در این شرکت دستگاه‌های اینترنتی خود را به روز رسانی می‌شود. IO به روز رسانی توسعه کمک می‌کند و در مدت زمان مشخص GIT کد ارسال می‌کند. این نوع شرکت از طریق یک سرور مشخص صورت می‌گیرد.

کارآفرینی در یونان

شرکت Transifex و Pollfish در یونان

در این شرکت بابت خدمات محلی به تولید کنندگان در محتوا و منتشر کردن قالب‌ها کمک می‌کنند. این فرم به این صورت می‌باشد که باید ابتدا محتوا و تحقیقات کاربردی ترجمه شود و سپس بابت دسترسی سریع و آسان به بازار‌ها و مخاطبی خود به صورت توسعه خدمات و محصولات همکاری می‌کنند.

شرکت Pollfish ابتدا یک فرم نظر سنجی منحصر به فرد ارائه می‌دهد تا در مورد بازار‌های خود نسبت به متقاضیان خود و آن‌های که متقاضی نیستند کسب می‌کنند. متقاضیان می‌توانند از ایده‌های خود استفاده کنند و بابت جواب درست و منطقی از آن بهره‌مند شوند و این گزارش‌ها در مدت چند ساعت به دست می‌آید.

شرکت CO و کارآفرینی در یونان

در این نوع شرکت‌ها یک سیستمی وجود دارد که به کسب و کار‌ها این اجازه داده می‌شود تا اطلاعات مورد نیاز خود را از مورد‌های گوناگون بهره مند می‌شود و این اطلاعات در سرور کد گذاری می‌شود. این شرکت بابت ادغام به سرعت و بدون احتیاج به برنامه نویسی صورت می‌گیرد. در این نوع شرکت‌های با انجام کار این مجوز را به شرکت‌های دیگر می‌دهد تا به آسانی اطلاعات را تجزیه و تحلیل کنند و از اطلاعات استفاده شده بهره‌مند شود.

ساعت کاری در یونان

برای کار شخص کارآفرین در این کشور احتیاج به انرژی و شور و شوق پایانی ندارد. این مشاغل به دلیل این که تا حدودی خسته کننده بوده، اما این امکان را دارید یکی از بهترین تجربه کاری باشد. شخص می‌تواند در روز و شب مشغول به کار باشد، ولی این امر می‌تواند در تمامی فصل‌ها فرق می‌کند و نسبت به آب و هوای این کشور ساعت کاری در این کشور فرق می‌کند.

در بعضی از فصل‌های تقریبی ۴ تا ۵ ساعت در روز، ولی در بعضی از فصل‌های دیگر تقریبا ۸ تا ۹ ساعت در روز کار می‌کنند. بهترین زمان برای به دست آوردن کار در فصل تابستان است وقتی که بسیاری از مردم در حال دید و بازدید و گردش در مکان‌های جذاب یونان هستند. می‌تواند کسب و کار‌های زیادی را انجام دهند و برای اقامت دائم کشور یونان اقدام کنند.


  • بیشتر بخوانید:
اشتراک گذاری :
ارسال نظر