بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
يکشنبه ۲۶ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۷:۳۰
ساعت پنج و نیم عصر؛

ضد حالی برای خوشی هایتان

ضد حالی برای خوشی هایتان
گزارش پنج و نیم امروز نیم نگاهی دارد به هزار میلیارد تومانی که قرار شد معجزه کند و طمعی که جای سیو سود را گرفته و...
کد خبر : ۲۴۰۷۰۸

طنز بورس نیوز

به گزارش بورس نیوز، امروز بعد از مدت ها اتفاقی که منتظرش بودیم رخ داد و معادل ریالی ۵۰ میلیون دلار از صندوق توسعه ملی را حساب صندوق تثبیت بازار سرمایه واریز شد! حدودا هزار میلیارد تومان. قصد نداریم حال خوش تان را ناخوش کنیم و ضد حال بزنیم؛ به هر حال یک مو هم غنیمت است؛ ولی همین امروز ارزش صف های فروش در حدود ۳۷۰ نماد بازار بالغ بر ۴۰۰۰ میلیارد تومان بود! پولی هم که توسط پاستور از این بازار خارج شده، خیلی بیشتر از این حرف هاست. پس از آن ۱۰۰۰ میلیارد تومان انتظار معجزه نداشته باشید.

 

صدور ویزا برای خاکستری ها

امروز حال بعضی صنایع هم خوب بود. چند صنعت مجوز افزایش نرخ گرفتند و سیمانی ها هم ویزای ورود به رینگ بورس را دریافت کردند. انگار دوستان در پاستور نیت کرده اند قبل از آنکه غزل خداحافظی بخوانند، دل صاحبان صنایع را به دست آورند و تند تند مجوز گرانی صادر می کنند. حالا هدف چیست، ما که خبر نداریم! ولی جالب تر از این مدل گران کردن ها، تایید و تکذیب افزایش نرخ هاست! همه جا روغن و شکر و نان گران شده، حالا دوستان سمیه یکی در میان افزایش نرخ را تکذیب می کنند!

 

تافته جدا بافته در بهارستان

یکی از اهالی بهارستان که عمری نان بازار سرمایه خورده و زمان ورود به بهارستان هم با رای همین سهامداران به بالا نفوذ کرد، حالا شمشیر برای بورس و بورس بازان تیز کرده و هر از چند گاهی، تفضل کرده و اظهار نظری می کنند که کم از دشمنی نیست. ولی گویا این بزرگوار نسنجیده حرف زدنشان فقط مربوط به بورس نیست و سایرین را هم از دُر فشانی بی نصیب نگذاشته اند. اخیرا هم فرموده اند که ایران فقط در سال های اشغال تورم بالای ۵۰ درصد داشت و اهالی پاستور باید خجالت زده باشند. فقط حیف که ایشان خود را تافته جدا بافته فرض کرده و یادش رفته ویرانی این خانه، مرهون تلاش فقط پاستور نیست و بقیه آنها که صندلی دارند نیز، بد نیست کمی از مردم خجالت بکشند و وعده های قبل از ورودشان به بهارستان را به خاطر می آوردند‌

 

رئیس وقت ندارد 

فعالان صنعت برق هم این روزها به فغان آمده اند و از قیمت گذاری دستوری و عدم سرمایه گذاری در این صنعت ظرف ۳ سال گذشته، خبر داده اند. گویا این دوستان آنقدر مورد بی مهری مسوولان قرار دارند که ۳ سال و نیم است معطل جلسه ای با جناب وزیر هستند و هنوز ایشان وقت خالی برای تشکیل جلسه با دوستان سندیکایی پیدا نکرده اند!

 

سیو سود فراموش نشود

طبق تحقیقات، ۱۲ میلیون ایرانی به بازار ارزهای دیجیتال رفته اند! تحلیلگران بازار ارزهای دیجیتال هم موهای خود را می کشند و از وقت نشناسی ایرانی ها می نالند! امیدواریم ته مانده سرمایه های مردم در آن بازار غارت نشود و سرمایه گذاران محترم به جای طمع فروش در قیمت بالاتر، اصل مهمی بنام سیو سود را هم یاد بگیرند.

اشتراک گذاری :
نظرات کاربران
ارسال نظر
نظرات بینندگان
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
يکشنبه ۲۶ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۲۰:۴۳
بزرگترین دشمن بورس و سهامداران همین سایت هست که مدام تبلیغات منفی داره و بذر ناامیدی بین سهامداران میپاشه امیدوارم به زودی این سایت مخرب ببندن
مرگ و ننگ بر این دولت دزد
Iran (Islamic Republic of)
دوشنبه ۲۷ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۰:۴۴
مرگ و ننگ بر این دولت دزد
مرگ و ننگ بر این دولت دزد
Iran (Islamic Republic of)
دوشنبه ۲۷ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۰:۴۴
مرگ و ننگ بر این دولت دزد