بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
يکشنبه ۲۶ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۲۰:۴۳
برگزاری همایش جامع استراتژی‌های سرمایه گذاری
همایش جامع استراتژی‌های سرمایه گذاری در تاریخ‌های ۳۰ و ۳۱ اریبهشت ماه برگزار خواهد شد.
کد خبر : ۲۴۰۷۱۹

سعید مسگری مدیر عامل گروه مالی و مدیریت سرمایه گذاری شریف با بیان اینکه سال ۱۴۰۰ خاص‌ترین سال دهه‌های اخیر اقتصاد ایران است به تبیین اهمیت برگزاری این همایش در برهه فعلی پرداخت.

 

وی گفت: پایان دهه پرتلاطم نود، احیای برجام و کاهش تحریمها، پایان دوره طلایی بورس، اوج گیری دوباره رمزارزها، انتخابات ریاست جمهوری و ... عواملی هستند که باعث شکل گیری یک سال ویژه شده اند در این شرایط تصمیم گیری و فعالیت‌های مالی و اقتصادی نیاز به دقت‌ها و ظرافت‌های بیشتری دارد. همین حساسیت بود که سبب شد در بهمن ما سال گذشته برنامه ریزی برای جامع‌ترین همایش استراتژی‌های سرمایه گذاری را در دستور کار قرار دهیم.

 

مسگری ادامه داد: در این همایش دو روزه که بصورت آنلاین در تاریخ‌های ۳۰ و ۳۱ اردیبهشت برگزار میشود تلاش میشود به تمام مباحثی که فعالان بازار‌های مالی و علاقمندان به اقتصاد ایران در سال ۱۴۰۰ نیاز به دانستن آن‌ها دارند پرداخته شود. موضوعاتی از قبیل تحلیل ریشه‌های مشکلات اقتصادی دهه ۹۰، تحلیل وضعیت بازار‌های مالی در سال گذشته و چشم انداز آن‌ها در سال ۱۴۰۰، فرصت‌های سرمایه گذاری در بازار‌های بورس، طلا، ارز، مسکن، خودرو، رمزارز‌ها و اقتصاد پساکرونا از جمله محور‌های اصلی این همایش هستند.

برگزاری همایش جامع استراتژی‌های سرمایه گذاری

وی اضافه کرد: در سخنرانی‌های این همایش به مسائل مهمی همچون تاثیر احیای برجام و کاهش تحریمها، انتخابات ریاست جمهوری، تغییرات سیاست خارجی و شرایط بین الملل و استمرار شیوع کرونا بر اقتصاد ایران و بازار‌ها نیز پرداخته خواهد شد. با توجه به سوالات و ابهامات فعالان اقتصادی درباره این موضوعات و شرایط پیشروی بازار‌ها در سال ۱۴۰۰، علاوه بر سخنرانی، دو پنل پرسش و پاسخ با حضور کارشناسان نیز در پایان هر روز طراحی شده است.
علاقمندان برای آشنایی با جزئیات همایش جامع اقتصاد ایران و ثبت نام در آن می‌توانند به سایت گروه مالی شریف به آدرس irfinance.ir مراجعه کنند. شرکت‌ها و سازمان‌ها هم برای ثبت نام گروهی و حضور در همایش به عنوان حامی میتوانند با شماره ۸۸۳۹۵۸۷۴ داخلی ۱۱۵ تماس حاصل کنند.

اشتراک گذاری :
اخبار مرتبط
ارسال نظر