بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
شنبه ۰۱ خرداد ۱۴۰۰ - ۲۳:۳۰
۵۵ جلسات سرمایه گذاری به مرحله دوم راه یافتند
دبیر نمایشگاه اینوتکس ۲۰۲۱ با اشاره به برگزاری ۴۷۰ جلسه سرمایه گذاری بر روی استارت آپ‌ها در این رویداد گفت: از این تعداد ۵۵ مورد جلسات به مرحله دوم راه یافتند.
کد خبر : ۲۴۱۱۰۷

خواندن ۲ دقیقه

 

۵۵ جلسات سرمایه گذاری به مرحله دوم راه یافتند
به گزارش بورس نیوز، دبیر نمایشگاه اینوتکس ۲۰۲۱ با اشاره به برگزاری ۴۷۰ جلسه سرمایه گذاری بر روی استارت آپ‌ها در این رویداد گفت: از این تعداد ۵۵ مورد جلسات به مرحله دوم راه یافتند.

به گزارش ایسنا، سجاد فشمی عباسی امروز در مراسم اختتامیه نمایشگاه اینوتکس ۲۰۲۱ با بیان اینکه این نمایشگاه با مشارکت ۴۰۰ شرکت استارت‌آپی و دانش بنیان در مدت ۴ روز برگزار شد، افزود: بر اساس آمار‌ها ۲۰ هزار نفر به صورت حضوری و ۳۵ هزار نفر نیز به صورت مجازی از این رویداد بازدید کردند.

وی بیشترین میزان بازدید از یک غرفه را ۱۲۰۰ مورد و کمترین آن را ۹۰ مورد ذکر کرد و یادآور شد: رویداد کافه سرمایه یکی از بخش‌های جنبی این رویداد است که طی آن ۴۷۰ جلسه برگزار شد که تاکنون ۵۵ مورد از این مذاکرات به مرحله دوم راه یافتند.

فشمی خاطر نشان کرد: از این تعداد جلسه مذاکره، ۳۲۰ مورد حضوری و ۱۵۰ مورد به صورت آنلاین و مجازی بوده است.

دبیر نمایشگاه اینوتکس با اشاره به بخش "نیکستیشن" این رویداد، اظهار کرد: در این رویداد ۹۰ نفر بر روی استیج برای ارائه موضوعاتی در خصوص بلاکچین، هوش مصنوعی و اینترنت اشیا حضور یافتند.


  • بیشتر بخوانید:

افزایش فضای پارک فناوری پردیس در ۱۰ تا ۱۵ سال آینده

اشتراک گذاری :
ارسال نظر