بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
يکشنبه ۰۲ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۱:۱۳
خودنمایی
علی‌رغم کاهش مقادیر فروش داخلی، افزایش محسوس صادرات کاشی‌های کف تولیدی منجر به رشد در حدود ۶۶۰ میلیارد ریالی جمع کل درآمد‌های این شرکت شده است.
کد خبر : ۲۴۱۱۲۰

کاشی  و سرامیک سعدی+بورس نیوز

به گزارش گروه تحقیق و مطالعات بورس نیوز، درحالی‌که بیش از ۳ ماه از صف فروش سنگین در نماد کسعدی می‌گذرد و ظاهراً هیچ امیدی هم به برچیده شدن این صف فروش نیست، صورت‌های مالی سالانه حسابرسی شده این شرکت حاکی از احتمال افت مجدد قیمت سهام شرکت کارخانجات کاشی و سرامیک سعدی با توجه به سود اعلامی هست.

اینکه چگونه سهام شرکتی با سود خالصی ۵۰۳ ریالی به ازای هر سهم، اکنون و پس از افتی معنادار همچنان قیمت‌های بیش از ۲۱.۰۰۰ ریال را تجربه می‌کند سؤالی است که تنها می‌بایست از سهامداران هیجان‌زده ماه‌های اخیر بازار بورس پرسید.

عملکرد سالانه کسعدی+بورس نیوز

از نکات قابل‌توجه صورت‌های مالی این شرکت در سال ۱۳۹۹ در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته می‌توان به افزایش چشمگیر مقادیر فروش کاشی توسط این شرکت به‌ویژه در حوزه صادرات اشاره نمود که این موضوع منجر به افزایش قابل‌توجه مبالغ کل فروش شرکت نیز در این مدت گردید.

نرخ فروش محصولات کسعدی+بورس نیوز

همان‌گونه که در جدول فوق نیز مشاهده می‌گردد، علی‌رغم کاهش مقادیر فروش داخلی، افزایش محسوس صادرات کاشی‌های کف تولیدی منجر به رشد در حدود ۶۶۰ میلیارد ریالی جمع کل درآمد‌های این شرکت شده است.

درمجموع این شرکت کار خود را با فروشی ۱.۴۰۱ میلیارد ریالی و سود خالصی تنها ۲۵۱ میلیارد ریالی در سال مالی ۱۳۹۹ به اتمام رسانده که این موضوع باقیمت‌های کنونی سهام این شرکت همخوانی ندارد.


  • بیشتر بخوانید:

تغییر ترکیب هیات مدیره "کسعدی"

اشتراک گذاری :
اخبار مرتبط
تغییر ترکیب هیات مدیره
شرکت کارخانجات کاشی و سرامیک سعدی اعلام کرد؛

تغییر ترکیب هیات مدیره "کسعدی"

مدیرعامل شرکت بورس تهران در گفت‌وگو با بورس نیوز تاکید کرد:

بررسی نحوه بازگشایی "کسعدی"، بعد از بازار!

ارسال نظر