بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
سه‌شنبه ۰۴ خرداد ۱۴۰۰ - ۰۸:۵۴
عملکرد ماهانه غشداب در اردیبهشت ماه سال جاری؛

«رُب» فروش‌ "غشهداب" را رنگ داد

«رُب» فروش‌
بیشترین میزان درآمدی که غشهداب از خود بر جای گذاشته در اختیار بخش «گروه رب» با ۱۸۹.۳۱۶ میلیون ریال بود.
کد خبر : ۲۴۱۲۳۱

کشت و صنعتی شهداب ناب خراسان+بورس نیوز

به گزارش گروه تحقیق بورس نیوز، کشت و صنعت شهداب ناب خراسان در گزارش فعالیت ماهانه منتهی به اردیبهشت‌ماه سال جاری مجموع درآمد‌های عملیاتی طی دوره یک‌ماهه را برابر با ۳۲۲.۷۴۷ میلیون ریال اعلام کرده که این میزان درآمد از فروش محصولات در بازار داخلی به‌دست‌آمده و همچنین میزان سرمایه ثبت‌‎شده طی این دوره بالغ‌بر ۱.۳۳۰ میلیارد ریال گزارش‌شده است.

عملکرد ماهانه تبرک+بورس نیوز

درآمد‌های حاصل‌شده "غشهداب" در اردیبهشت‌ماه

روند درآمدهای غشهداب+بورس نیوز

بر پایه این گزارش، کشت و صنعت شهداب ناب خراسان در اردیبهشت‌ماه سال جاری میزان درآمدی که به ثبت رسانده نسبت به ماه گذشته ۲۲ درصد رشد را تجربه کرده و در مقایسه با دوره مشابه سال گذشته نیز ۷۳ درصد افزایش را به دنبال داشته، از ابتدای سال مالی تا انتهای اردیبهشت‌ماه سال جاری مجموع درآمد‌های شناسایی‌شده به ثبت رسیده غشهداب برابر با ۵۸۶.۹۶۳ میلیون ریال بوده که در مقایسه با سال گذشته ۶۷ درصد رشد داشته است.

بیشترین میزان درآمدی که غشهداب از خود بر جای گذاشته در اختیار بخش «گروه رب» با ۱۸۹.۳۱۶ میلیون ریال بوده و محصول بعدی نیز «گروه سس» با ۱۳۵.۴۳۹ میلیون ریال بوده، همچنین بیشترین میزان نرخ فروش محصول را «گروه سس» با ۱۷۱.۶۵۹.۰۶۲ ریال در اختیار داشته است.

مقدار فروش محصولات کشت و صنعت شهداب ناب خراسان

فروش محصولات غشهداب در اردیبهشت+بورس نیوز

بر اساس این گزارش، میزان فروش محصولات غشهداب در اردیبهشت‌ماه سال جاری برابر با ۲.۵۰۹ تن اعلام‌شده که نسبت به ماه گذشته ۳۹ درصد افزایش داشته و در مقایسه با دوره مشابه سال گذشته ۳۰ درصد رشد داشته، از ابتدای سال مالی تا پایان اردیبهشت‌ماه میزان فروش غشهداب به میزان ۴.۳۱۱ تن بوده که در مقایسه با سال گذشته ۱۹ درصد افزایش پیداکرده است.

بیشترین میزان فروش غشهداب در اردیبهشت در اختیار «گروه رب» با ۱.۶۴۶ تن بوده و از ابتدای سال مالی نیز این محصول بیشترین فروش را به خود اختصاص داده است.


  • بیشتر بخوانید:

نوسان نرخ "غشهداب" مثبت ۵۰درصد شد

اشتراک گذاری :
اخبار مرتبط
با اعلام شرکت کشت و صنعت شهداب ناب خراسان؛

اعضای جدید هیات مدیره "غشهداب" تعیین شد

فروش شرکت به ۲.۵۳۵ میلیارد ریال رسید؛

نوسان نرخ "غشهداب" مثبت ۵۰درصد شد

اهرم بالای این شرکت با سبدی سبز؛

«تبرک» در بورس ماند

دو گزارش مثبت از دو غذایی؛

سود «غشهداب» 3 برابر شد

ارسال نظر