بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
شنبه ۰۸ خرداد ۱۴۰۰ - ۰۹:۵۴
عملکرد ماهانه فولاد هرمزگان جنوب در اردیبهشت‌ماه ۱۴۰۰؛

بازگشت "هرمز" به مدار صعودی کسب درآمد

بازگشت
بیشترین درآمدی که در این ماه به دست آورده از محصول «اسلب» با ۲۳.۳۲۸ میلیارد ریال بوده، همچنین میزان نرخ فروش این محصول ۱۴۴.۳۳۱.۹۰۴ ریال گزارش‌شده است.
کد خبر : ۲۴۱۴۱۳

فولاد هرمزگان+بورس نیوز

به گزارش گروه تحقیق بورس نیوز، شرکت فولاد هرمزگان جنوب در گزارش فعالیت ماهانه منتهی به اردیبهشت‌ماه سال جاری میزان درآمد‌های شناسایی‌شده طی دوره یک‌‎ماهه را برابر با مبلغ ۲۳.۳۳۰ میلیارد ریال گزارش کرده که فقط در بازار داخلی این درآمد حاصل‌شده، مجموع درآمد‌های به‌دست‌آمده از ابتدای سال مالی تا پایان اردیبهشت‌ماه این شرکت فولادی به میزان ۳۳.۰۸۳ میلیارد ریال بوده، میزان سرمایه ثبت‌شده این شرکت فولادی ۲۵ هزار میلیارد ریال اعلام‌شده است.

عملکرد ماهانه هرمز+بورس نیوز

درآمد‌های شناسایی‌شده فولاد هرمزگان جنوب

روند درآمدهای فولاد هرمزگان+بورس نیوز

بر پایه این گزارش، شرکت فولاد هرمزگان جنوب در پایان اردیبهشت‌ماه سال جاری میزان درآمدی که کسب کرده نسبت به ماه گذشته با افزایش ۱۳۹ درصدی روبه‌رو بوده و در مقایسه با دوره مشابه سال گذشته نیز با رشد سنگین ۵۵۲ درصدی مواجه بوده، بیشترین درآمدی که در این ماه به دست آورده از محصول «اسلب» با ۲۳.۳۲۸ میلیارد ریال بوده، همچنین میزان نرخ فروش این محصول ۱۴۴.۳۳۱.۹۰۴ ریال گزارش‌شده است.

مقدار فروش محصولات شرکت "هرمز"

روند فروش محصولات هرمز+بورس نیوز

بر اساس این گزارش صورت گرفته، شرکت فولاد هرمزگان جنوب در پایان اردیبهشت‌ماه سال جاری میزان فروش محصولات خود را طی این دوره برابر با ۱۶۳.۴۳۳ تن اعلام کرده که حجم عمده‌ای از این مقدار فروش در اختیار «اسلب» با ۱۶۱.۶۳۴ تن بوده است.

مقدار فروش محصولات فولاد هرمزگان جنوب نسبت به ماه گذشته افزایش ۱۲۶ درصدی را به دنبال داشته و در مقایسه با دوره مشابه سال گذشته نیز ۱۰۲ درصد رشد را تجربه کرده، از ابتدای سال مالی تا پایان اردیبهشت‌ماه میزان فروش محصولات این شرکت فولادی به میزان ۱۸۷.۷۶۵ تن اعلام‌شده که نسبت به سال گذشته ۵۲ درصد افزایش را به دنبال داشته است.


  • بیشتر بخوانید:

افزایش درآمد ۸۲ درصدی "هرمز"

اشتراک گذاری :
اخبار مرتبط
افزایش درآمد ۸۲ درصدی
عملکرد ماهانه فولاد هرمزگان جنوب در فروردین‌ماه سال جاری؛

افزایش درآمد ۸۲ درصدی "هرمز"

وزنه سنگین درآمدهای
دمای کوره‌های این فولادساز در آخرین ماه زمستان؛

وزنه سنگین درآمدهای "هرمز" نسبت به فروش

دل‌گرمی
درآمدهای عملیاتی این فولادساز جنوبی بررسی شد؛

دل‌گرمی "هرمز" به رکوردزنی‌های تولید

ارسال نظر