بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
يکشنبه ۰۹ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۵:۳۸
افزایش واکسیناسیون و بهبود تدریجی فعالیت اقتصادی در ایالات متحده از ابتدای سال ۲۰۲۱ به افزایش تقاضای بنزین در ایالات متحده کمک کرده است.
کد خبر : ۲۴۱۶۴۷

به گزارش بورس نیوز، متوسط قیمت خرده فروشی بنزین معمولی در ایالات متحده در ۲۴ ماه می، دوشنبه قبل از آخر هفته روز یادبود (memorial day)، ۳.۰۲ دلار به ازای هر گالن بود که بالاترین قیمت بنزین قبل از روز یادبود از سال ۲۰۱۴ است

انجمن اتومبیلرانی آمریکا انتظار دارد بیش از ۳۷ میلیون نفر در این آخر هفته روز یادبود به سفر بپردازند و از ۲۷ می‌تا ۳۱ می ۵۰ مایل یا بیشتر مسافت طی کنند. پیش بینی می‌شود ۳۴ میلیون نفر از ۳۷ میلیون نفر سفر با ماشین را در مقایسه با هواپیما، قطار و روش‌های دیگر سفر انتخاب کنند. این میزان مسافرت با ماشین ۵۲ ٪ افزایش نسبت به روز یادبود سال ۲۰۲۰ را نشان می‌دهد، زمانی که فقط ۲۳ میلیون نفر با اتومبیل سفر کردند (کمترین تعداد از سال ۲۰۰۰).

افزایش تقاضای بنزین در ایالات متحده

افزایش واکسیناسیون و بهبود تدریجی فعالیت اقتصادی در ایالات متحده از ابتدای سال ۲۰۲۱ به افزایش تقاضای بنزین در ایالات متحده کمک کرده است. با این وجود، تولید بنزین در پالایشگاه با افزایش تقاضای همراه نبوده است، زیرا در ماه‌های اخیر توقف‌های برنامه ریزی نشده در پالایشگاه‌ها و خط لوله انتقال رخ داده است، که به افزایش قیمت خرده فروشی بنزین کمک کرده است.

اشتراک گذاری :
ارسال نظر