بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
چهارشنبه ۱۲ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۶:۰۶
رقابت‌های استارت‌آپ ویژه دانشجویان دانشگاه‌های زاهدان
مسوول بسیج دانشجویی دانشکده فنی شهید باهنر زاهدان گفت: رقابت‌های استارت‌آپ با موضوع فناوری‌های روز دنیا ویژه دانشجویان دانشگاه‌های زاهدان برگزار می‌شود.
کد خبر : ۲۴۱۸۸۹

خواندن ۲ دقیقه

رقابت‌های استارت‌آپی+بورس نیوز

به گزارش بورس نیوز، ابوالفضل امیریان، مسئول بسیج دانشجویی دانشکده فنی شهید باهنر زاهدان با اشاره به اینکه رقابت میان تیم‌های ایده‌پردازی خواهران و برادران به تفکیک شکل خواهد گرفت اظهار کرد: در چارچوب این برنامه یک دوره آموزشی ۲ روزه به صورت مجازی با حضور اساتیدی از پارک علم و فناوری و دانشگاه تدارک دیده شده تا دانشجویان با روند رسیدن به ایده آشنا شوند.

وی افزود: هدف از برگزاری این رویداد آشنایی با الفبای کارآفرینی متناسب با مسائل سیستان و بلوچستان گسترش شکل‌گیری کار تیمی و گروهی، شناسایی و توانمندسازی دانشجویان علاقه‌مند و ایجاد کسب‌وکار‌های نو است.

مسئول بسیج دانشجویی دانشکده فنی شهید باهنر زاهدان بر تعامل با انجمن‌های علمی و دیگر ارکان مرتبط با حوزه پژوهش و فناوری تأکید و خاطرنشان کرد: استفاده از توان و ظرفیت‌های موجود در دانشگاه‌ها در حل مسائل بسیار راهگشا و موثر خواهد بود.

وی افزود: بانک کارآفرین، پارک علم و فناوری و دانشگاه فنی‌وحرفه‌ای از ایده‌های برتر این رویداد تا مرحله رسیدن به محصول و تجاری‌سازی حمایت خواهند کرد.


  • بیشتر بخوانید:
اشتراک گذاری :
ارسال نظر