بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
چهارشنبه ۱۹ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۶:۴۲
سمینار مشترک ماهان تیموری و دارن هاردی برای نخستین بار در ایران
دارن هاردی، مدیر و بنیانگذار مجله موفقیت و خالق کتاب " اثر مرکب " در یک همایش مشترک با استاد ماهان تیموری، بنیانگذار هوش مالی در ایران، به صورت مشترک به روی صحنه می‌روند. این همایش به صورت وب سمینار و با محوریت پیشگامان رهبری و آینده سازان مدیریت برگزار خواهد شد.
کد خبر : ۲۴۲۲۳۵

خواندن ۲ دقیقه

دارن هاردی، مدیر و بنیانگذار مجله موفقیت و خالق کتاب


به گزارش بورس نیوز، بر اساس آخرین تحقیقات دانشگاه هاروارد، چالش مدیریت، خطری است که در آینده نه چندان دور خاورمیانه را دچار یک آشوب مدیریتی می‌کند. اگر نگاهی به روند رشد خاورمیانه داشته باشیم، پر واضح است که خاورمیانه در طول یک دهه اخیر تمام تمرکز خود را بر روی جذب سرمایه بنا کرده و امروز شاهد حجم عظیمی از سرمایه در کشور‌های حوزه خاورمیانه هستیم که دچار سو مدیریت هستند.

از این رو، چالش مدیریت در خاورمیانه با این حجم از جذب سرمایه، یقینا سرفصل بسیاری از جلسات مدیریت بحران در سال‌های آینده خواهد بود. اما نکته‌ای که این میان وجود دارد، اندیشیدن به یک راه حل اساسی است.

عمده سرمایه‌ای که در این سال‌ها وارد ایران و کشور‌های حوزه خاورمیانه شده است از طریق کشور‌های اروپایی، چین و کشور‌های خاور دور بوده است و حالا اگر تدبیری در زمینه مدیریت وجود نداشته باشد به ناچار مدیران خارجی نیز پا به این حوزه جغرافیایی می‌گذارند و این یعنی فروپاشی بنیان کسب و کار در ایران و کشور‌های حوزه خاورمیانه.

هلدینگ بین المللی ماهان تیموری، به مثابه دیگر سال‌های فعالیت خویش، سال ۱۴۰۰ را نیز با حل یک دغدغه آغاز کرده است. مدیریت، دغدغه‌ای است که این بار استاد ماهان تیموری بر روی آن تمرکز کرده است.

مدیریت یکی از سخت‌ترین، چالش برانگیزترین و پیچیده‌ترین علوم روز دنیاست و این امر ایجاب می‌کند که برای یادگیری مدیریت و مباحث مربوط به آن، از اساتید و منابع به روز دنیا استفاده شود. دغدغه مدیریت و نگرش نوین سازمان ماهان تیموری، سرانجام به دعوت بزرگترین و قدرتمندترین مدیر صنعت آموزش جهان، دارن هاردی ختم شد.

دارن هاردی کیست؟
دارن هاردی، سردبیر مجله موفقیت و نویسنده کتاب " اثر مرکب "، از برجسته‌ترین مدیران و سخنرانان جهان در حوزه آموزش‌های اقتصادی، توسعه فردی و کارآفرینی است. وی در طول سال‌های فعالیت خویش، مشاور مدیران بزرگی، چون جف بزوس، ایلان ماسک و دیگر بزرگان حوزه‌های مختلف صنعت بوده است. او علاوه بر مشاوره در حوزه مدیریت، نویسنده کتاب‌های بزرگی، چون کتاب "اثر مرکب" است که بیش از میلیون‌ها نسخه از آن در جهان به فروش رفته و از برترین کتاب‌های حوزه روانشناسی موفقیت و توسعه فردی محسوب می‌شود. او بیش از صد سخنرانی رسمی در باب مدیریت، رهبری و توسعه فردی در سرتاسر دنیا برگزار کرده است. همچنین وی در سال ۲۰۲۰ از نگاه بسیاری از نشریه‌های دنیا، برترین مدیر حوزه آموزش دنیا انتخاب شده است.

دارن هاردی در ایران

چهارمین روز از چهارمین ماه سال ۱۴۰۰، شاهد یک رویداد بزرگ در ایران است. دارن هاردی، مدیر برجسته مجله موفقیت، در یک همایش مشترک با استاد ماهان تیموری، به روی صحنه می‌رود. در این همایش که با محوریت " مدیریت و رهبری" برگزار می‌گردد، دارن هاردی در باب فرصت‌های نوین مدیریت در جهان صحبت می‌کند و سپس به شایستگی‌های یک رهبر در عصر جدید کسب و کار می‌پردازد. این همایش، به جرات تحولی نو در زمینه آموزش مدیریت و رهبری در ایران و جهان است.

برای شرکت در این همایش کافی است همین حالا از وبسایت استاد ماهان تیموری که نشانی آن در زیر آمده است صندلی خود را در این همایش بی نظیر رزرو کرده و این فرصت تکرار ناشدنی را از آن خود کنید.

اشتراک گذاری :
نظرات کاربران
ارسال نظر
نظرات بینندگان
Maryam
Iran (Islamic Republic of)
پنجشنبه ۲۷ خرداد ۱۴۰۰ - ۲۱:۰۳
سلام سمینار کی برگزار می شود. آیا فیلم آن در وبسایت قرار می گیرد