بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
شنبه ۲۲ خرداد ۱۴۰۰ - ۲۱:۰۰
کد خبر : ۲۴۲۳۵۹

مخاطرات پرداخت مستقیم رمزارز‌ها برای تسویه معاملات

رییس کمیسیون رمز ارز نظام صنفی رایانه‌ای کشور گفت: پرداخت مستقیم رمزارز‌ها به عنوان ابزار تسویه معاملات در سیستم پولی کشور می‌تواند مخاطراتی را داشته باشد و باعث تضعیف پول ملی شود.

شناسایی تجهیزات استخراج ارز دیجیتال به ارزش ۱.۵ میلیارد ریال در مهاباد

محمد توحیدی، فرمانده انتظامی مهاباد گفت: ماموران انتظامی این شهرستان انواع تجهیزات استخراج ارز دیجیتال به ارزش ۱.۵ میلیارد ریال را در این شهرستان کشف و ضبط کردند.

وی افزود: ماموران انتظامی ایست بازرسی دارلک شهرستان مهاباد حین کنترل خودرو‌های عبوری در محور مهاباد– ارومیه به یک دستگاه پژو ۴۰۵ مشکوک شده و آن را متوقف کردند.

کشف تجهیزات استخراج ارز دیجیتال به ارزش ۷ میلیاردریال

فرمانده انتظامی شهرستان دشتستان از کشف انواع تجهیزات استخراج ارز دیجیتال به ارزش ۷ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال در شهر برازجان خبر داد.

چه کسی بیشترین بهره را از رونق صعودی بزرگترین ارز رمزنگاری شده در جهان می‌برد؟

سرمایه‌گذاران مستقر در ایالات‌متحده بیش از ۴ میلیارد دلار سود واقعی بیت‌کوین در طول سال کسب کرده‌اند این رقم سه برابر بیشتر از چین است تحولی که احتمالا در پشت مبادلات مستقر در ایالات‌متحده وجود داشته و به ورودی‌های عظیم در اوایل سال اشاره دارد و به نظر می‌رسد بیشتر آن در پایان سال تحقق یافته است.

مجموع ارزش بازار جهانی ارز‌های دیجیتالی ۱۵۶۰ میلیارد دلار برآورد شد

مجموع ارزش بازار جهانی ارز‌های دیجیتالی در حال حاضر ۱۵۶۰ میلیارد دلار برآورد می‌شود که این رقم نسبت به روز قبل ۱.۲۳ درصد کمتر شده است. در حال حاضر ۵۱ درصد کل بازار ارز‌های دیجیتالی در اختیار بیت کوین و ۱۷ درصد در اختیار اتریوم است. بیت کوین ۱۲ سال پیش توسط گروه گمنامی از معامله‌گران بر بستر بلاک‌چین ایجاد شد و از سال ۲۰۰۹ معاملات اولیه آن شکل گرفت.

اشتراک گذاری :
ارسال نظر