بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
يکشنبه ۳۰ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۰:۲۲
کارشناس بازار سرمایه در گفت‌وگو با بورس نیوز:

چینش وزرای اقتصادی و تاثیر آن بورس

چینش وزرای اقتصادی و تاثیر آن بورس
کارشناس بازار سرمایه گفت: بورس با کوچکترین تغییرات و تصمیمات اقتصادی دچار تنش و ریزش می‌شود بنابراین در تصمیم گیری‌های اقتصادی باید دقت زیادی صورت گیرد.
کد خبر : ۲۴۲۸۱۹

چینش وزرای اقتصادی و تاثیر آن بورس

علی یوسفیان در گفت‌وگو با بورس نیوز با اشاره به مثبت شدن شاخص پس از انتخابات اظهار کرد: سه شنبه هفته گذشته آقای رئیسی از بورس بازدید کردند در واکنش به این بازدید در حالی که شاخص مثبت بود برخی‌ها اقدام به منفی کردن بازار کردند و حتی این اقدام در روز چهارشنبه نیز ادامه یافت تا پیام خاصی را مخابره کنند.

کارشناس بازار سرمایه افزود: با انتخاب آقای رئیسی به عنوان رئیس جمهور شرایط تغییر کرد و افرادی که بازار را در هفته گذشته منفی کرده بودند بازار را به سمت مثبت سوق دادند.

وی با بیان اینکه به نظر می‌رسد مثبت شدن بازار به دلیل نتایج انتخابات است، گفت: شدت مثبت شدن بازار زیاد است باید کمی زمان بگذرد تا بتوان وضعیت بورس را بهتر تحلیل کرد.

یوسفیان با بیان اینکه دولت جدید برای رشد فقط باید به دنبال ثبات در اقتصاد باشد، بیان کرد: بورس با کوچکترین تغییرات و تصمیمات اقتصادی دچار تنش و ریزش می‌شود بنابراین در تصمیم گیری‌های اقتصادی باید دقت زیادی صورت گیرد.

کارشناس بازار سرمایه خاطرنشان کرد: اگر روند چندماه بازار را بررسی کنیم خواهیم دید از زمان خروج دولت از بازار با تصمیم گیری‌هایی که صورت گرفته بازار را در وضعیت بدی قرار دادند و اجازه شکل گیری روند بازار داده نشد اگر اجازه داده شود روند بورس مثبت خواهد شد.

وی با بیان اینکه نباید در بورس دخالت شود و دستوری درباره آن عمل کرد، گفت: مشکل بازار دخالت و دستوراتی است که از سوی سیاستگذار اعمال می‌شود و نظم بازار را بهم می‌ریزد.

یوسفیان درباره تاثیر چینش وزرای اقتصادی بر بورس تصریح کرد: وزرایی که انتخاب می‌شوند باید به کارشناسی بودن تصمیمات اعتقاد داشته باشند و تصمیمات را بر اساس اقدامات کارشناسی اعمال و از اجرای تصمیمات شتابزده خودداری کنند هرگونه تصمیم شتابزده به بورس لطمه می‌زند.


بیشتر بخوانید:

بورس با رئیسی ...

اشتراک گذاری :
نظرات کاربران
اخبار مرتبط
بورس با رئیسی ...
یک کارشناس بازار سرمایه در گفت‌وگو با بورس نیوز تشریح کرد:

بورس با رئیسی ...

ورود بزرگ‏ ترین هلدینگ لوازم خانگی کشور به فرابورس
مدیر عامل گروه صنعتی انتخاب الکترونیک در گفت ‏وگو با «دنیای ‏اقتصاد» اعلام کرد:

ورود بزرگ‏ ترین هلدینگ لوازم خانگی کشور به فرابورس

۳ گروه پیشتاز بازار سرمایه در کوتاه مدت
یک کارشناس بازارهای مالی در گفت‌وگو با بورس نیوز تشریح کرد:

۳ گروه پیشتاز بازار سرمایه در کوتاه مدت

ارسال نظر
نظرات بینندگان
محمد
Iran (Islamic Republic of)
چهارشنبه ۰۲ تير ۱۴۰۰ - ۱۲:۴۵
لعنت خدا ... .انشااله که به زمین سرد بخوری به حق پنج تن