بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
يکشنبه ۳۰ خرداد ۱۴۰۰ - ۲۱:۰۰
کد خبر : ۲۴۲۸۵۵

پکن برنامه تست یوآن دیجیتال را آغاز کرد

پکن برنامه تست یوآن دیجیتال را آغاز کرده که به مشتریان امکان می‌دهد این ارز دیجیتال را در چند پذیرنده این شهر خرج کنند. بانک ارتباطات از رویداد آزمایشی یوآن (RMB) دیجیتال خود در پکن رونمایی کرد.

بانک مرکزی انگلیس با بیت کوین مخالف است

ر ادامه مخالفت‌های بانک مرکزی انگلیس با بیت‌کوین و ارز‌های دیجیتالی فعلی موجود در بازار، این بار مدیر بخش فناوری‌های مالی این بانک با ناکارآمد دانستن بیت‌کوین گفته فناوری پشت پرده ارز‌های دیجیتالی رسمی بانک‌های مرکزی ده‌ها هزار برابر کارآمدتر از انجام تراکنش‌ها با استفاده از بیت‌کوین خواهد بود.

نوسان بازار رمزارز‌ها از بازار‌های دیگر بیشتر است

فعال حوزه رمزارز و بلاک‌چین گفت:اگرچه بیت‌کوین نسبت به یک سال گذشته رشد بسیار خوبی داشته، اما در یک ماه گذشته نسبت به قله و بیشترین قیمت تاریخی‌اش، ریزش کرده است.

ضبط ۲۴ دستگاه تولید ارز دیجیتال در قزوین

رئیس پلیس امنیت اقتصادی استان قزوین از کشف ۲۴ دستگاه تولید ارز دیجیتال به ارزش تقریبی پنج میلیارد ریال در شهرستان قزوین خبر داد.

مجموع ارزش بازار جهانی ارز‌های دیجیتالی ۱۵۰۰ میلیارد دلار است

مجموع ارزش بازار جهانی ارز‌های دیجیتالی در حال حاضر ۱۵۰۰ میلیارد دلار برآورد می‌شود که این رقم نسبت به روز قبل ۰.۵۷ درصد کمتر شده است. در حال حاضر ۵۱ درصد کل بازار ارز‌های دیجیتالی در اختیار بیت کوین و ۱۷ درصد در اختیار اتریوم است. 

اشتراک گذاری :
ارسال نظر