بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
سه‌شنبه ۰۱ تير ۱۴۰۰ - ۱۳:۰۷
با اعلام شرکت فرابورس ایران؛

تعداد کارگزاران فرابورس به ۱۰۷ عدد رسید

کارگزاری باهنر که سال ۹۹ در بخش فروش تالار صنعتی و معدنی بورس کالای ایران با کسب ۳۹ درصد از ارزش کل معاملات، اول شده بود پس از کسب مجوز اوراق تامین مالی از سازمان بورس و اوراق بهادار در خردادماه سال جاری به عنوان یکصدوهفتمین کارگزاری به عضویت فرابورس ایران درآمد.
کد خبر : ۲۴۲۹۸۴

خواندن ۲ دقیقه

فرابورس+بورس نیوز

به گزارش بورس نیوز، فرزین ابوالعلایی، مدیرعامل شرکت کارگزاری باهنر در آیین گرامیداشت عضویت این کارگزاری در فرابورس ایران با اشاره به اینکه تاسیس کارگزاری باهنر در حوزه بورس کالا بوده و درواقع این شرکت از موسسین بورس فلزات بوده، اظهار کرد: این کارگزاری طی ۱۷ سال فعالیت در حوزه کالا و انرژی، همواره جزو برترین کارگزاری‌های این دو بورس بوده و عملکرد درخشانی داشته است.

به گفته ابوالعلایی کارگزاری باهنر تصمیم گرفت در تمامی حوزه‌ها اعم از اوراق و سهام مجوز‌های لازم را کسب کند که در این راستا با اخذ مجوز‌های لازم توانست موفق به عضویت در بورس تهران و فرابورس ایران شود.

نایب‌رئیس هیات‌مدیره کارگزاری باهنر در ادامه از برنامه در دست اقدام این کارگزاری برای راه‌اندازی ۱۰ شعبه دیگر تا پایان سال ۱۴۰۰ خبر داد.

تا پیش از این تعداد کارگزاران عضو فرابورس ایران، ۱۰۶ کارگزاری بود و با اضافه شدن کارگزاری باهنر به عنوان اولین کارگزاری فرابورسی در سال ۱۴۰۰، خانواده کارگزاران فرابورس یکصدوهفت عضوی شد.


  • بیشتر بخوانید:

شرکت مدبران تجارت ایفا موافقت اصولی تامین مالی جمعی را گرفت

اشتراک گذاری :
ارسال نظر