بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
دوشنبه ۲۴ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۲:۳۸
شرکت مدبران تجارت ایفا موافقت اصولی تامین مالی جمعی را گرفت
شرکتی که به صورت تخصصی در حوزه زنان فعال است و در ساختار اجرایی آن نیز از زنان بهره گرفته می‌شود، موفق به کسب موافقت اصولی تامین مالی جمعی شد.
کد خبر : ۲۴۲۵۰۸

خواندن ۲ دقیقه

شرکت مدبران تجارت ایفا موافقت اصولی تامین مالی جمعی را گرفت

به گزارش بورس نیوز، شرکت «مدبران تجارت ایفا» وابسته به بنیاد ایفا که در حوزه تامین سرمایه و حمایت از کسب‌وکار‌های اجتماعی نوآور فعال است و در صنعت کشاورزی و غذا و سایر کسب‌وکار‌های تکمیل‌کننده زنجیره ارزش در این صنایع، فعالیت خواهد کرد، موفق به اخذ موافقت اصولی از کارگروه ارزیابی تامین مالی جمعی شد.

 این شرکت توانست پس از تکمیل، بررسی و تأیید مستندات از جمله مدل کسب‌وکار، اطلاعات ثبتی و سوابق اجرایی شرکت، سهامداران، و سایر اسناد مربوطه از سی و یکمین جلسه کارگروه ارزیابی تامین مالی جمعی موافقت اصولی کسب کند.

به منظور دریافت مجوز فعالیت و شروع فعالیت تامین مالی جمعی لازم است شرکت مدبران تجارت ایفا حداکثر ظرف شش ماه پس از دریافت موافقت اصولی، مراحل اخذ مجوز فعالیت و راه اندازی سکو را طی کند و تا پیش از طی کردن مراحل اخذ مجوز فعالیت، شرکت مدبران تجارت ایفا مجاز به انتشار طرح در سکو نیست.

گفتنی است این شرکت به صورت تخصصی در حوزه زنان فعال است و علاوه بر این در ساختار اجرایی آن نیز از زنان بهره گرفته می‌شود.

بنا به اعلام مدیریت نهاد‌های مالی فرابورس ایران ۶ شرکت دیگر نیز در حال تکمیل سکو و طی کردن مراحل اخذ مجوز فعالیت هستند.


  • بیشتر بخوانید:

کشتیرانی "والفجر" ثبت شد

اشتراک گذاری :
ارسال نظر