بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
چهارشنبه ۱۶ تير ۱۴۰۰ - ۰۹:۱۲
وقتی این لبنی رکورد درآمد‌های خود را جابه‌جا کرد؛

۵۳درصد فروش "غشان" در اختیار «شیر»

۵۳درصد فروش
میزان فروش محصولات پگاه خراسان از ابتدای سال مالی تا پایان خردادماه سال ۱۴۰۰ برابر با ۱۲.۴۸۷ تن گزارش شده که تماماً در بازار داخلی به فروش رفته‌اند.
کد خبر : ۲۴۳۷۹۶

شیر پاستوریزه پگاه خراسان+بورس نیوز

به گزارش گروه تحقیق بورس نیوز، شرکت شیر پاستوریزه پگاه خراسان در گزارش فعالیت ماهانه منتهی به خردادماه سال ۱۴۰۰ مجموع درآمد‌های شناسایی‌شده طی دوره یک‌ماهه را برابر با ۵۲۰.۲۵۸ میلیون ریال اعلام کرده و از ابتدای سال مالی تا انتهای خردادماه سال جاری موفق به کسب درآمد ۱.۳۵۲.۲۶۰ میلیون ریال شده، میزان سرمایه ثبت‌شده طی را بالغ‌بر ۱.۵۷۴ میلیارد ریال گزارش کرده، همچنین طی خردادماه میزان فروش محصولات خود را ۴.۷۳۶ تن به ثبت رسانده است.

عملکرد ماهانه غشان+بورس نیوز

درآمد‌های عملیاتی "غشان" در خردادماه

درآمدهای شناسایی‌شده غشان+بورس نیوز

بر پایه این گزارش، مقدار درآمدی که شیر پاستوریزه پگاه خراسان در خردادماه ۱۴۰۰ کسب کرده نسبت به دوره مشابه سال گذشته ۱۲۳ درصد افزایش را شاهد بوده و همچنین میزان درآمدی که از ابتدای سال مالی تاکنون شناسایی‌کرده در مقایسه با سال گذشته ۱۱۱ درصد رشد داشته، لازم به ذکر است که میزان درآمد‌هایی که در خردادماه به دست آمده در مقایسه با ماه گذشته افزایش ۲۶ درصدی را شاهد بوده است.

بیشترین میزان درآمدی که شیر پاستوریزه پگاه خراسان در سومین ماه از سال جاری به دست آورده از محل فروش «شیر» با ۱۶۰.۱۷۲ میلیون ریال بوده و رتبه بعدی را نیز محصول «انواع خامه» با ۸۴.۷۷۰ میلیون ریال به خود اختصاص داده است.

مقدار فروش محصولات "غشان" در خردادماه سال جاری

مقدار فروش محصولات غشان در خردادماه+بورس نیوز

به گزارش گروه تحقیق بورس نیوز، مقدار فروش محصولات شیر پاستوریزه پگاه خراسان همان‌طور که گفته شد برابر با ۴.۷۳۶ تن بوده که نسبت به ماه گذشته ۲۴ درصد افزایش فروش را تجربه کرده و همچنین میزان فروش محصولات پگاه خراسان از ابتدای سال مالی برابر با ۱۲.۴۸۷ تن گزارش شده، بیشترین میزان فروش محصول در خردادماه در اختیار محصول «شیر» با ۲.۵۱۰ تن بوده و جایگاه بعدی را پس‌ازآن محصول «ماست» با ۷۹۶ تن به خود اختصاص داده است.


  • بیشتر بخوانید:

افزایش درآمد ۷۸ درصدی "غشان" نسبت به سال گذشته

 

اشتراک گذاری :
اخبار مرتبط
افزایش درآمد ۷۸ درصدی
عملکرد ماهانه شیر پاستوریزه پگاه خراسان در اردیبهشت ماه سال ۱۴۰۰؛

افزایش درآمد ۷۸ درصدی "غشان" نسبت به سال گذشته

رشد سالانه ۱۳۷ درصدی درآمد‌های
عملکرد ماهانه این شرکت لبنی از ابتدای سال مالی ۱۴۰۰ بررسی شد؛

رشد سالانه ۱۳۷ درصدی درآمد‌های "غشان"

افزایش درآمد ۴۸ درصدی
درآمدهای این شیرفروش در اسفندماه بررسی شد؛

افزایش درآمد ۴۸ درصدی "غشان"/ رشد یک درصدی فروش سالانه "غشان"

ارسال نظر