بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
دوشنبه ۲۱ تير ۱۴۰۰ - ۲۳:۳۷
مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق خوزستان گفت:

کشف بیش از ۷۰ دستگاه ماینر در ۱۳ مزرعه خوزستان

کشف بیش از ۷۰ دستگاه ماینر در ۱۳ مزرعه خوزستان
مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق خوزستان گفت: در سومین مرحله مانور ضربتی جمع‌آوری رمزارز‌های دیجیتال، تعداد ۷۵ دستگاه استخراج رمز ارز غیرمجاز از ۱۳ مزرعه بیت‌کوین در شهرستان‌های مختلف استان کشف و ضبط شد.
کد خبر : ۲۴۴۰۶۱

کشف دستگاه ماینر +بورس نیوز

به گزارش بورس نیوز، علی خدری، مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق خوزستان با اشاره به برگزاری سومین مرحله مانور ضربتی جمع آوری دستگاه‌های استخراج رمز ارز دیجیتال با همکاری مردم و نیرو‌های انتظامی، اظهار کرد: تعداد ۷۵ دستگاه استخراج بیت‌کوین در ۱۳ محل از شهرستان‌های مختلف استان کشف و جمع‌آوری شد.

وی افزود: عملیات شناسایی و برخورد با استفاده کنندگان دستگاه‌های استخراج رمز ارز دیجیتال بدون مجوز در استان همه روزه در حال انجام است که سومین مرحله ضربتی جمع آوری رمز ارز توسط تیم‌های حراست و بازرسی این شرکت در سطح استان با همکاری نیروی انتظامی با دستور مقام قضایی برگزار شد و از ۴۳ آدرس بررسی شده، تعداد ۷۵ دستگاه رمز ارز دیجیتال غیرمجاز، کشف و توقیف شد.

وی تصریح کرد: تشدید برخورد با فعالیت این دستگاه‌ها با توجه به روند افزایش مصرف برق، از جمله اقدامات شرکت توزیع نیروی برق خوزستان است که در صورت کشف این دستگاه ها، خاطیان با کمک قوه قضائیه به مجازات می‌رسند.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق خوزستان بیان کرد: از بدو شروع مانور‌های سراسری جمع آوری رمز ارز‌های غیر مجاز بیش از چهار هزارو ۳۰۰ دستگاه بیت کوین کشف و ضبط شده است.

خدری گفت: از شهروندان تقاضا داریم به منظور ایجاد رفاه و آسایش عمومی در صورت مشاهده موارد مشکوک، مراتب را به سامانه ۱۲۱ فوریت برق گزارش دهند.


  • بیشتر بخوانید:

کنفرانس علمی-بین‌المللی حوزه بلاک‌چین، رمزارزها و اقتصاد جهانی در ایران

اشتراک گذاری :
ارسال نظر