بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
شنبه ۲۶ تير ۱۴۰۰ - ۱۳:۱۶
درآمد ۳۸۶ میلیارد ریالی این شرکت موادغذایی ثبت شد؛

حال خوش "غشهداب"با رُب قرمز تابستانی/ ثبت رکوردی جدید درآمدی

حال خوش
بیشترین میزان درآمدی که غشهداب از خود بر جای گذاشته در اختیار بخش «گروه رب» بوده و محصول بعدی نیز «گروه سس» اعلام‌شده است.
کد خبر : ۲۴۴۲۷۷

ثبت رکوردی جدید از

به گزارش گروه تحقیق بورس نیوز، کشت و صنعت شهداب ناب خراسان در گزارش فعالیت ماهانه منتهی به خردادماه سال جاری مجموع درآمد‌های عملیاتی طی دوره یک‌ماهه را برابر با ۳۸۶.۴۳۰ میلیون ریال اعلام کرده که این میزان درآمد از فروش محصولات در بازار داخلی به‌دست‌آمده و همچنین میزان سرمایه ثبت‌‎شده طی این دوره بالغ‌بر ۴.۶۱۲ میلیارد ریال گزارش‌شده است.

عملکرد ماهانه غشهداب+بورس نیوز

درآمد‌های حاصل‌شده غشهداب در خردادماه

کسب درآمد های غشهداب+بورس نیوز

بر پایه این گزارش، کشت و صنعت شهداب ناب خراسان در خردادماه سال جاری میزان درآمدی که به ثبت رسانده نسبت به ماه گذشته ۲۰ درصد رشد را تجربه کرده و در مقایسه با دوره مشابه سال گذشته نیز ۲۱۶ درصد افزایش را به دنبال داشته، از ابتدای سال مالی تا انتهای خردادماه سال جاری مجموع درآمد‌های شناسایی‌شده به ثبت رسیده غشهداب برابر با ۹۷۳.۳۹۳ میلیون ریال بوده که در مقایسه با سال گذشته ۱۰۶ درصد رشد داشته است.

بیشترین میزان درآمدی که غشهداب از خود بر جای گذاشته در اختیار بخش «گروه رب» با ۲۸۴.۰۶۳ میلیون ریال بوده و محصول بعدی نیز «گروه سس» با ۱۰۳.۹۶۵ میلیون ریال بوده، همچنین بیشترین میزان نرخ فروش محصول را «گروه سس» با ۱۷۵.۰۲۵.۲۵۳ ریال در اختیار داشته است.

مقدار فروش محصولات کشت و صنعت شهداب ناب خراسان

مقدار فروش محصولات غشهداب+بورس نیوز

بر اساس این گزارش، میزان فروش محصولات غشهداب در خردادماه سال جاری برابر با ۲.۹۳۱ تن اعلام‌شده که نسبت به ماه گذشته ۱۸ درصد افزایش داشته و در مقایسه با دوره مشابه سال گذشته ۱۳۹ درصد رشد داشته، از ابتدای سال مالی تا پایان خردادماه میزان فروش غشهداب به میزان ۷.۱۹۲ تن بوده که در مقایسه با سال گذشته ۴۹ درصد افزایش پیداکرده است.

بیشترین میزان فروش غشهداب در خردادماه در اختیار «گروه رب» با ۲.۲۷۸ تن بوده و از ابتدای سال مالی نیز این محصول بیشترین فروش را به خود اختصاص داده است.


  • بیشتر بخوانید:

"غشهداب" به مجمع رفت

اشتراک گذاری :
ارسال نظر