بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
سه‌شنبه ۰۵ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۱:۵۱
سود سپرده‌ها هر روز بیشتر از دیروز؛

قند خون درآمدهای "وملل" از تسهیلات افتاد

قند خون درآمدهای
موسسه اعتباری ملل پس از سقوط پرداخت سود سپرده‌ها در فروردین‌ماه که به کام سهامداران تمام شده بود، وارد یک شیب صعودی افزایشی قرار گرفته تا هر ماه مجبور باشد سود بیشتری را از سپرده‌ها به سرمایه‌گذاران خود بدهد.
کد خبر : ۲۴۴۷۱۷

افزایش پلکانی درآمدهای وملل+بورس نیوز

به گزارش گروه تحقیق بورس نیوز، مؤسسه اعتباری ملل در گزارش فعالیت ماهانه منتهی به تیرماه سال ۱۴۰۰ میزان درآمد تسهیلات اعطایی طی دوره یک‌ماهه را برابر با ۵.۲۲۸ میلیارد ریال به ثبت رسانده و از ابتدای سال مالی تا پایان تیرماه نیز مجموع درآمد‌های حاصل‌شده طی این زمان سپری شده بالغ‌بر ۱۶.۸۹۷ میلیارد ریال اعلام‌شده است.

عملکرد ماهانه اعتباری ملل+بورس نیوز

میزان سرمایه ثبت‌شده ۱۰ هزار میلیارد ریال ارائه‌شده، همچنین میزان پرداختی سود سپرده‌های سرمایه‌گذاری این شرکت بالغ‌بر ۴.۴۲۲ میلیارد ریال اعلام‌شده و این مؤسسه طی این ماه تراز مثبت  ۲۰ درصد را ثبت کرده است.

درآمد تسهیلات اعطایی "وملل" در تیرماه

روند صعودی پرداختی سود سپرده های سرمایه‌گذاری وملل+بورس نیوز

بر اساس این گزارش توسط بورس نیوز، درآمدی که اعتباری ملل در ابتدای فصل تابستان از تسهیلات اعطایی به ثبت رسانده نسبت به ماه گذشته ۱۳ درصد افزایش درآمد را تجربه کرده و در مقایسه با دوره مشابه سال گذشته نیز کاهش ۶ درصدی را شاهد بوده، بیشترین درآمد شناسایی‌شده "وملل" در تیرماه ۱۴۰۰ از بخش «مشارکت مدنی» با ۴.۴۵۵ میلیارد ریال بوده و تسهیلات وصولی نیز بالغ‌بر ۱۹.۲۸۴ میلیارد ریال گزارش‌شده است.


بیشتر بخوانید: زور تسهیلات اعطایی «وملل» به وصولی‌ها چربید


مقدار پرداختی سود سپرده‌های سرمایه‌گذاری "وملل"

سود پرداختی سپرده سرمایه گذاری وملل+بورس نیوز

بر پایه این گزارش، مقدار سود پرداختی بابت سپرده‌های سرمایه‌گذاری اعتباری ملل در چهارمین ماه از سال جاری نسبت به ماه گذشته با افزایش ۶ درصدی مواجه بوده و در مقایسه با دوره مشابه سال گذشته نیز ۱۱۳ درصد افزایش پرداختی را به ثبت رسانده است.

بیشترین میزان پرداختی طی دوره یک‌ماهه در اختیار بخش «سپرده‌های بلندمدت یک‌ساله» با ۲.۵۵۶ میلیارد ریال بوده که نسبت به ماه گذشته ۲۴ درصد افزایش پرداختی را به همراه داشته، همچنین میزان سپرده‌های تسویه شده طی دوره تیرماه سال جاری برابر با ۱۸۴.۴۴۹ میلیارد ریال گزارش‌شده است.

اشتراک گذاری :
اخبار مرتبط
زور تسهیلات اعطایی «وملل» به وصولی‌ها چربید
روند صعودی درآمد تسهیلات اعطایی "وملل" بررسی شد؛

زور تسهیلات اعطایی «وملل» به وصولی‌ها چربید

کرونا و خدشه‌ای به درآمد‌های فروردین
سود سپرده‌های "ملل" زیر ذره‌بین رفت؛

کرونا و خدشه‌ای به درآمد‌های فروردین "وملل"

ذره‌بینی بر پرداختی‌های "وملل" برای سود سپرده‌های سرمایه‌گذاری‌ها؛

کاهش ۲۰ درصدی درآمد تسهیلات اعطایی "وملل"

سپرده‌های تسویه شده ۳۳درصد افزایش داشت؛

افزایش درآمد ۱۲درصدی "وملل"

ارسال نظر