بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
چهارشنبه ۰۶ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۰:۰۶
منظور از بآشگاه مشتریان آگاه چیست؟
بآشگاه مشتریان آگاه دنیایی جذاب و هیجان‌انگیز برای علاقه‌مندان بورس و بازار سرمایه است که هم شما را با دریایی از اطلاعات مختلف در مورد بازار‌های مالی روبه‌رو می‌کند، هم با عضویت در آن با امکانات متنوع کارگزاری آگاه مانند دوره‌های آموزشی این کارگزاری بیشتر آشنا می‌شوید و هم می‌توانید با جمع‌آوری امتیاز در این بآشگاه از خدمات متعدد آگاه بهره‌مند شوید.
کد خبر : ۲۴۴۷۶۸

کارگزاری آگاه+بورس نیوز

بآشگاه مشتریان آگاه دنیایی جذاب و هیجان‌انگیز برای علاقه‌مندان بورس و بازار سرمایه است که هم شما را با دریایی از اطلاعات مختلف در مورد بازار‌های مالی روبه‌رو می‌کند، هم با عضویت در آن با امکانات متنوع کارگزاری آگاه مانند دوره‌های آموزشی این کارگزاری بیشتر آشنا می‌شوید و هم می‌توانید با جمع‌آوری امتیاز در این بآشگاه از خدمات متعدد آگاه بهره‌مند شوید. شرکت در مسابقات و قرعه‌کشی‌های مختلف را هم به این مجموعه اضافه کنید. در این مطلب همراه شما پای به این دنیای جذاب می‌گذاریم و با بآشگاه مشتریان کارگزاری آگاه و خدمات و امکانات متعدد آن بیشتر آشنا می‌شویم. با ما همراه شوید.

بآشگاه مشتریان آگاه چیست؟

بآشگاه مشتریان کارگزاری آگاه امکانی است از سوی این کارگزاری تا فعالان بازار سرمایه بتوانند از طریق آن در جریان خدمات متنوع آگاه قرار بگیرند و از این خدمات برای آغاز و پیشرفت برنامه‌های خود در بازار سرمایه بهره‌مند شوند.

با عضویت در بآشگاه مشتریان آگاه به آدرس Bashgah.com می‌توانید در کارمزد معاملات خود تخفیف بگیرید، انواع بسته‌های اعتباری را دریافت کنید، از تخفیفات بسیار خوبی برای خرید بسته‌های آموزشی آگاه بهره‌مند شوید و بسیاری خدمات دیگر که در ادامه به صورت مفصل با آن‌ها آشنا می‌شویم.

همچنین در این سامانه می‌توانید اطلاعات خود را در زمینه بورس و بازار‌های مالی به چالش بکشید و در مسابقات بآشگاه مشتریان آگاه که هر روزه در وب سایت این سامانه برگزار می‌شود شرکت کنید. آشنایی با بورس و مبانی سرمایه‌گذاری موفق در بازار سرمایه از دیگر خدماتی است که بآشگاه مشتریان کارگزاری آگاه در اختیار اعضای خود قرار می‌دهد.

خدمات بآشگاه مشتریان کارگزاری آگاه

گفتیم هدف بآشگاه مشتریان آگاه آشنایی علاقه‌مندان و بازیگران بازار بورس با خدمات این کارگزاری و استفاده از این امکانات است. در زیر به بعضی از مهم‌ترین این خدمات اشاره می‌کنیم.

• تخفیف نقدی کارمزد در معاملات روزانه سهام

• دریافت بسته‌های اعتباری از کارگزاری

• دریافت وام قرض‌الحسنه برای انجام معاملات سهام

• تخفیف در خرید بسته‌های مشاوره‌ای-تحلیلی

• تخفیف در خرید بسته‌های آموزشی

• آشنایی و ثبت نام در دوره‌های آموزشی کارگزاری آگاه

• آشنایی بیشتر با بازار سرمایه از طریق بآشگاه بلاگ

ذکر این نکته نیز لازم است که اگر از کارگزاری آگاه و در سامانه اگاه اکسپرس کد معاملاتی دریافت کرده باشید، برای استفاده از خدمات بآشگاه مشتریان دیگر نیاز نیست مجدد در این بآشگاه ثبت نام کنید.

بآشگاه بلاگ

بآشگاه بلاگ یکی از مهم‌ترین بخش‌های بآشگاه مشتریان آگاه است که شما را با مهم‌ترین مفاهیم بازار سرمایه و مبانی سرمایه‌گذاری موفق در این بازار آشنا می‌کند و خود یک دوره آموزشی کامل برای آشنایی با بورس و بازار‌های مالی محسوب می‌شود.

در این بخش همچنین می‌توانید آشنایی بیشتری با نرم افزار‌های مختلف کارگزاری آگاه به دست آورید، اخبار و اطلاعیه‌های مختلف بازار سرمایه را دنبال کنید و از خدمات شعب کارگزاری آگاه در شهر‌های مختلف کشور نیز مطلع شوید. بآشگاه بلاگ آگاه پنجره‌ای جدید رو به دنیای سرمایه‌گذاری به روی شما باز می‌کند و چشم‌اندازی واضح و مشخص از این دنیای جذاب و پرریسک را به علاقه‌مندان بازار‌های مالی ارائه می‌دهد.

دوره‌های آموزشی کارگزاری آگاه

یکی از کاربردی‌ترین بخش‌های بآشگاه مشتریان آگاه مربوط به برگزاری دوره‌های آموزشی و همایش‌های این کارگزاری است. در این بخش شما می‌توانید با دوره‌های آموزشی کارگزاری آگاه بیشتر آشنا شوید و با ثبت‌نام در این دوره‌ها به هزاران علاقه‌مند بازار سرمایه بپیوندید که سرمایه‌گذاری در بورس را با آگاه تجربه می‌کنند. در ادامه این دوره‌های آموزشی را به صورت مختصر به شما معرفی می‌کنیم.

• دوره‌های آموزش مقدماتی بورس که در آن با بازار سرمایه و مبانی سرمایه‌گذاری موفق در آن بیشتر آشنا می‌شوید.

• دوره‌های آتی کالا که شما را آماده ورود به بازار آتی و معامله‌گری در این بازار متفاوت و جذاب می‌کند.

• دوره‌های تحلیل تکنیکال بازار سرمایه که به شما نشان می‌دهد چگونه با استفاده از علم آمار و نمودار‌های مختلف به تحلیل بازار سرمایه بپردازید.

• دوره‌های تحلیل بنیادی که ارزش ذاتی شرکت‌های حاضر در بورس را برای شما مشخص می‌کند.

• دوره‌های پیشرفته آموزش بورس که علاقه‌مندان حضور در این بازار را به ابزار‌هایی بسیار کاربردی برای تحلیل بورس و اتفاقات آن مجهز می‌کند.

کسب امتیاز در بآشگاه مشتریان کارگزاری آگاه

در بآشگاه مشتریان کارگزاری آگاه همان گونه که گفتیم می‌توانید امتیاز جمع کنید و در برابر امتیازاتی که گرفته‌اید، وجه نقد دریافت کنید یا از سایر خدمات آگاه بهره‌مند شوید.

عضویت در بآشگاه مشتریان، شرکت در مسابقات، نظر گذاشتن، بازدید روزانه، خرید و فروش اوراق بهادار، استفاده از خدمات مشاوره‌ای و آموزشی بآشگاه و ... از جمله فعالیت‌هایی هستند که در ازای انجام آن‌ها در بآشگاه مشتریان آگاه به شما امتیاز تعلق می‌گیرد.

بآشگاه مشتریان کارگزاری آگاه دارای ۱۰ قله است. شما با رسیدن به حد نصاب مشخص از امتیازات، موفق به فتح هر یک از این قله‌ها می‌شوید که امکانات متفاوتی در هر یک از آن‌ها برای کاربران بآشگاه در نظر گرفته شده است.

تخفیف در کارمزد معاملات سهام و معاملات آتی سکه و تخفیف خرید بسته‌های مشاوره‌ای و آموزشی از جمله این خدمات است که میزان بهره‌مندی افراد قله‌های مختلف از تخفیفات در هر یک از این خدمات متفاوت است.

ورود و عضویت اولیه شما در بآشگاه مشتریان آگاه ۳۰۰ امتیاز دارد و برای رسیدن به قله اول باید ۱۰۰۰ امتیاز به دست آورد.

جمع‌بندی

بآشگاه مشتریان کارگزاری آگاه پنجره‌ای است رو به دنیای جذاب بازار‌های مالی که با عضویت در آن ضمن به دست آوردن امتیاز و بهره‌مندی از مزایای مختلف می‌توانید با مفاهیم مختلف بازار سرمایه و چگونگی فعالیت در آن نیز بیشتر آشنا شوید. اگر قصد حضور در دوره‌های آموزش بورس و حضور حرفه‌ای در این بازار را هم داشته باشید، بآشگاه مشتریان کارگزاری آگاه همان جایی است که شما را به سرمایه‌گذاری موفق در بازار‌های مالی نزدیک‌تر می‌کند. خدمات بآشگاه مشتریان آگاه تنها مختص کسانی نیست که از طریق این کارگزاری به معامله در بازار سهام می‌پردازند و همه فعالان بازار سرمایه می‌توانند از این خدمات استفاده کنند.

اشتراک گذاری :
ارسال نظر