بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
يکشنبه ۱۰ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۵:۳۰
رتبه یک گوگل را با وب وان تجربه کنید و از نتایج آن شگفت زده شوید
امروزه تمام مشاغل از کسب و کار‌های کوچک تا بزرگ به سمت اینترنتی شدن در حرکت هستند و حتی بسیاری از آن‌ها جای پای خود را در این فضا محکم کرده و به درآمد‌های بزرگ دست یافته‌اند.
کد خبر : ۲۴۴۹۹۶

وب وان+بورس نیوز

به گزارش بورس نیوز، امروزه تمام مشاغل از کسب و کار‌های کوچک تا بزرگ به سمت اینترنتی شدن در حرکت هستند و حتی بسیاری از آن‌ها جای پای خود را در این فضا محکم کرده و به درآمد‌های بزرگ دست یافته‌اند. با توجه به اینترنتی شدن امور روزمره، کسب و کار‌های اینترنتی اهمیت بسیاری یافته‌اند، اما در این بین کسب و کار‌هایی مورد توجه قرار می‌گیرند که به خوبی سئو شده باشند. از آن‌جا که رقابت در حوزه دیجیتال مارکتینگ بین مشاغل و محصولات مشابه بسیار بالا است، تنها راه رسیدن به موفقیت و دیده شدن بین میلیون‌ها کاربر از طریق سئو کردن سایت و قرار گرفتن در صفحه اول گوگل امکان‌پذیر است. اگر رتبه اول گوگل را حق مسلم خود می‌دانید با وب وان همراه شوید.

حتماً می‌دانید که بیشترین اطلاعات از طریق موتور‌های جست و جو رد و بدل می‌شود. (موتور‌های جست و جوی بسیاری وجود دارد، اما چون گوگل بیشترین ترافیک اینترنت را به خود اختصاص داده است، بیشتر از موتور جست و جوی گوگل در این متن صحبت می‌کنیم). به همین سایت‌ها برای دیده شدن به ترافیک طبیعی احتیاج دارند. از طرفی وقتی کاربران در گوگل سرچ می‌کنند، تنها از مطالب ساایت‌های صفحه اول استفاده کرده و صفحه اول را به پایین اسکرول نمی‌کنند؛ بنابراین تنها سه سایت اول نتیجه سرچ بازدید می‌خورند. از این رو قرار گرفتن در صفحه اول و کسب رتبه یک از اهمیت بسیار زیادی برخوردار است. با این وجود بسیاری از سایت‌ها نمی‌دانند چگونه باید در نتایج اول گوگل قرار بگیرند.

نقش وب وان در افزایش رتبه سایت

از زمانی که کسب و کار‌های اینترنتی رونق گرفتند و مشاغل اینترنتی به رسمیت شناخته شدند، شرکت‌های طراحی سایت نیز گسترش یافتند. طراحی سایت پروسه بسیار وسیعی است که به تخصص و مهارت برنامه نویسی و کدنویسی و همچنین شناخت کامل ابزار‌های طراحی سایت احتیاج دارد. از آن‌جا که ممکن است صاحبان و مدیران سایت‌ها این دانش را نداشته باشند، به یک تیم متخصص و کارشناس احتیاج پیدا می‌کنند. وب وان برترین شرکت طراحی سایت است که از ابتدای طراحی سایت تا برندسازی و رسیدن به فروش بالا شما را پشتیبانی می‌کند. وب وان با ارائه خدمات سئو اصولی سایت شما را به رتبه اول گوگل می‌رساند. جایگاهی که پس از رسیدن به آن وب سایت با افزایش باورنکردنی ترافیک و فروش مواجه می‌شود.

سئو به معنای بهبود محتوا و عملکرد وب سایت مطابق استاندارد‌های گوگل جهت افزایش رتبه سایت در موتور جست و جوی گوگل و در نهایت افزایش بازدید وب سایت است. استاندارد‌های گوگل به طور مداوم به سمت فاکتور‌های انسانی که همان کاربران گوگل هستند، حرکت کرده است. گوگل همواره سعی در ارائه بهترین پاسخ در کمترین زمان ممکن به کاربران خود است و سایت‌هایی که بتوانند خود را به این سطح نزدیک کنند، شانس بالاتری برای کسب رتبه‌های برتر گوگل خواهند داشت. به طور کلی برای موفقیت در سئو نیاز به محتوای جامع، ارجاع از معتبرترین منابع و یک طراحی سایت عالی است.

راز موفقیت وب وان در طراحی سایت‌های موفق چیست؟

• تیم متخصص و کارشناس وب وان از صفر تا صد طراحی و برنامه نویسی اختصاصی سایت را بدون استفاده از ابزار‌های سایت‌ساز انجام می‌دهند.

• شرکت وب وان از کنترل پنل جدید برخوردار است و این امکان را به سایت‌ها می‌دهد که به صورت مرتب با تغییرات جدید تکنولوژی، به روزرسانی شوند‌

د این شرکت خدمات سئو سایت را از همان ابتدای طراحی صفحه وب به صورت کامل انجام می‌دهد

• وب وان از سرور‌های اختصاصی به روز برای میزبانی وب سایت‌ها استفاده می‌کند. البته اگر کارفرمایان بودجه لازم برای سرور اختصاصی را نداشته باشند، می‌توانند از سرور‌های مجازی با قالب عمومی و هزینه پایین‌تر استفاده کنند.

عملیات سئو وب دان شامل چه مواردی است؟

• طراحی اولیه سایت، خرید دامنه و هاست مناسب، طراحی لوگو و بهینه سازی تصاویر برای ساخت هویت بصری قدرتمند.

• تولید محتوی باکیفیت و بازاریابی محتوی، انتخاب واژگان کلیدی پرسرچ و تولید محتوی پیرامون این کلمات. محتوی اصلی‌ترین بخش سایت است که کاربر با آن تعامل ایجاد می‌کند. به همین دلیل تولید محتوی باکیفیت اهمیت زیادی دارد.

 افزایش سرعت لود صفحه، رسپانسیو بودن سایت برای تمام پلتفرم‌ها، داشتن گواهی نامه ssl و افزایش امنیت سایت که در گروه سئو تکنیکال قرار می‌گیرند.

• بهینه سازی محلی سایت برای افزایش شانس فروش

• سئو داخلی و خارجی یا همان لینک‌های داخلی و بک لینک‌های طبیعی که کاربران بیشتری را به سمت سایت هدایت می‌کند.

• مدیریت شبکه‌های اجتماعی و پیج‌های اینستاگرامی برای هدایت کاربران بیشتر به سمت سایت.

نکته: وب وان تمام این خدمات را بر اساس نیاز سایت و گستردگی آن پیاده سازی می‌کند. به عنوان مثال این که یک سایت به چه تعداد بک لینک نیاز دارد و یا این که چه زمانی تولید محتوی باکیفیت رنگ مناسبی به سایت می‌بخشد، همگی به نظر کارشناسی شده تیم متخصص این شرکت بستگی دارد.

نمونه کار سئو در وب وان

اگر نسبت به قوانین بهینه سازی و چگونگی تأثیر آن در رتبه سایت اطلاعات داشته باشید، به خوبی تفاوت بین یک نمونه کار بهینه سازی شده و نمونه کار بدون سئو را درک می‌کنید. اگر نمونه کار‌های وب وان را بررسی کنید خواهید دید که همگی جزو سایت‌های مطرح، معتبر و موفق هستند که در بین کسب و کار‌های مشابه خود، رتبه یک گوگل را از آن خود کرده‌اند. نوع کسب و کار برای این شرکت اهمیتی ندارد، چون مجموعه وب وان قادر است برای تمام مشاغل سایت طراحی کند و افزایش باورنکردنی فروش را برای سایت‌ها به ارمغان آورد.

قیمت سئو در وب وان چگونه است؟

قیمت خدمات بهینه سازی در شرکت‌های مختلف، متفاوت است و هر شرکت نرخ مصوب خود را دارد. در مورد شرکت وب وان نیز باید بدانید که سئو سایت شما با چه جزئیاتی انجام می‌شود و نحوه انجام مراحل آن چگونه پیش می‌رود، چون هر بخش از خدمات و عملیات بهینه سازی نرخ خاص خود را دارد.

قیمت سئو سایت در وب وان به کلمات کلیدی، جایگاه وب سایت در نتایج، سلامت فنی سایت و تولید محتوا بستگی دارد. بعد از مشورت با کارشناسان سئو در انتخاب کلمه کلیدی، مجموعه وب وان با توجه به فاکتور‌های ذکر شده هزینه سئو سایت را به مشتریان اعلام می‌کند و پس از عقد قرارداد (تضمین صفحه اول گوگل) فرآیند سئو سایت برای قرارگیری وب سایت در صفحه اول گوگل شروع خواهد شد. برای اطلاع بیشتر از قیمت سئو روی لینک زیر کلیک کنید:

https://webone.co/fa/صفحه/قیمت-سئو-سایت

چگونه با وب وان ارتباط برقرار کنیم؟

برای موفقیت در کسب و کار‌های اینترنتی و رسیدن به رتبه اول گوگل برای فروش بیشتر کافی است طراحی سایت و سئو صفحه خود را به Webone.co بسپارید و از پشتیبانی آن برای رسیدن به نتایج دلخواه استفاده کنید. شما می‌توانید برای برقراری ارتباط با این مجموعه حرفه‌ای و کسب اطلاعات بیشتر و همچنین مشاهده نمونه کار سئو از طریق لینک زیر وارد سایت این شرکت شوید.

آدرس: میدان آرژانتین-خیابان بخارست - خیابان دوم - پلاک ۸ - طبقه ۴ -واحد ۱۰
تلفن: ۴۱۶۵۸-۰۲۱
ایمبل: info@webone.co

اشتراک گذاری :
ارسال نظر