بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
يکشنبه ۱۷ مرداد ۱۴۰۰ - ۰۹:۵۷
تمرکز عمده‌ درآمدزایی نفت بهران به بازار داخل است؛

افزایش درآمد سالانه ۷۴ درصدی "شبهرن"

افزایش درآمد سالانه ۷۴ درصدی
بیشترین فروش محصول را «روغن موتور دیزلی» با ۱۰.۱۱۳.۰۱۵ لیتر در بازار داخلی به خود اختصاص داده، گران‌ترین محصول نفت بهران نیز به «گریس» با ۴۸۷.۴۰۷ ریال تعلق داشته است.
کد خبر : ۲۴۵۲۹۰

نفت بهران+بورس نیوز

به گزارش گروه تحقیق بورس نیوز، شرکت نفت بهران در گزارش فعالیت ماهانه منتهی به تیرماه سال جاری مجموع درآمد‌های عملیاتی طی این دوره یک‌ماهه را ۷.۶۲۴ میلیارد ریال اعلام کرده و از ابتدای سال مالی تا انتهای تیرماه نیز موفق به کسب درآمد ۲۵.۸۲۵ میلیارد ریالی شده که بیشترین میزان درآمد حاصل شده طی این دوره ۴ ماهه سپری شده از ابتدای سال مالی در خردادماه به دست آمده است.

عملکرد ماهانه شبهرن+بورس نیوز

درآمد‌های این شرکت از فروش محصولات در ۲ بازار داخلی و صادراتی کسب شده که عمده درآمد شناسایی‌شده در بازار داخلی بوده است.

درآمد‌های اعلام‌شده "شبهرن" تا تیرماه

روند کسب درآمدهای نفت بهران+بورس نیوز

به گزارش گروه تحقیق بورس نیوز، شرکت نفت بهران در تیرماه سال جاری افزایش درآمد ۷۴ درصدی نسبت به دوره مشابه سال گذشته را به ثبت رسانده و در مقایسه با ماه گذشته نیز اُفت ناچیز ۰.۳۵ درصدی را شاهد بوده، همچنین از ابتدای سال مالی تا انتهای تیرماه درآمد‌های این شرکت با رشد ۱۰۸ درصدی نسبت به سال گذشته مواجه بوده است.

بیشترین درآمد حاصل‌شده از فروش محصول «روغن موتور دیزلی داخلی» ۲.۱۰۷ میلیارد ریال به دست آمده و پس از آن «روغن موتور بنزینی داخلی» بیشترین درآمد را به خود اختصاص داده است.


بیشتر بخوانید: رشد ۹۶درصدی درآمد سالانه "شبهرن"


میزان فروش محصولات نفت بهران در تیرماه

بر اساس این گزارش صورت گرفته شرکت نفت بهران در تیرماه سال جاری ۴۱.۶۴۲.۵۰۵ لیتر فروش داشته که بیشترین میزان فروش را در بازار صادراتی داشته، فروش محصولات شبهرن در تیرماه در مقایسه با ماه گذشته ۴ درصد کاهش پیدا کرده، از ابتدای سالی مالی تا انتهای تیرماه فروش محصولات شبهرن برابر با ۱۴۰.۲۷۸.۴۹۴ لیتر اعلام شده است.

بیشترین فروش محصول را «روغن موتور دیزلی» با ۱۰.۱۱۳.۰۱۵ لیتر در بازار داخلی به خود اختصاص داده، گران‌ترین محصول نفت بهران نیز به «گریس» با ۴۸۷.۴۰۷ ریال تعلق داشته است.

اشتراک گذاری :
اخبار مرتبط
درآمد‌های
روند صعود به این روانکار بازگشت؛

درآمد‌های "شبهرن" گریس‌کاری شد

سود فروش سهام "بپیوند" تنها تفاوت سودآوری "شبهرن" نسبت به عملکرد سال قبل؛

کاهش سود عملیاتی "شبهرن" در ۶ ماهه نخست

این روغن‌موتورساز و مواجهه با کاهش نرخ مواداولیه؛

"شبهرن" به تجدیدارزیابی و تخفیف فروش "نه" گفت

ارسال نظر