بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
يکشنبه ۲۴ مرداد ۱۴۰۰ - ۰۹:۵۰
پتروشیمی شازند روند صعودی کسب درآمدها را ادامه داد؛

"شاراک" و چهارمین ماه متوالی رشد درآمدها

بیشترین میزان فروش "شاراک" در تیرماه از بخش فروش محصولات در بازار داخلی بوده و بیشترین محصول فروش رفته طی این دوره نیز در اختیار «پلی‌پروپیلن» با ۷.۵۰۵ تن بوده است.
کد خبر : ۲۴۵۵۴۷

پتروشیمی شازند+بورس نیوز

به گزارش گروه تحقیق بورس نیوز، پتروشیمی شازند (اراک) در گزارش فعالیت ماهانه منتهی به تیرماه سال ۱۴۰۰ مجموع درآمد‌های عملیاتی دوره یک‌ماهه را بالغ‌بر با ۱۶ هزار و ۲۰۵ میلیارد ریال اعلام کرده همچنین از ابتدای سال مالی تا انتهای تیرماه نیز درآمد‌های شناسایی‌شده خود را برابر با ۵۸ هزار و ۵۷۷ میلیارد ریال گزارش کرده است.

همچنین میزان سرمایه ارائه‌ شده طی این دوره توسط این پتروشیمی ۸ هزار و ۶۴ میلیارد ریال به ثبت رسیده است.

عملکرد ماهانه شاراک+بورس نیوز

درآمد‌های ثبت‌شده "شاراک" از سال مالی گذشته تاکنون

روند کسب درآمد پتروشیمی شازند+بورس نیوز

بر پایه گزارش ارائه شده توسط گروه تحقیق بورس نیوز، میزان درآمدی که پتروشیمی شازند (اراک) در تیرماه کسب کرده نسبت به ماه گذشته ۲.۱۴ درصد افزایش درآمد داشته که در مقایسه با دوره مشابه سال گذشته رشد قابل‌توجه ۱۶۸ درصدی را به دنبال داشته است، همچنین درآمد‌های "شاراک" از ابتدای سال مالی تا انتهای تیرماه نیز ۱۷۱ درصد افزایش درآمد عملیاتی را نسبت به سال گذشته تجربه کرده است.

بیشترین میزان درآمدی که پتروشیمی شازند در تیرماه به ثبت رسانده از بخش فروش محصولات در بازار داخلی با ۱۰ هزار و ۱۳ میلیارد ریال بوده که در بازار داخلی نیز بیشترین درآمد را محصول «دو اتیل هگزانول» با ۲ هزار و ۲۵۹ میلیارد ریال در اختیار داشته است.


بیشتر بخوانید: رشد چشمگیر ۱۸ درصدی ارزش معاملات " شاراک"


روند میزان فروش پتروشیمی شازند (اراک)

فروش محصولات پتروشیمی شازند+بورس نیوز

بر اساس این گزارش، "شاراک" در تیرماه مجموع فروش محصولات را طی دوره یک‌ماهه بالغ‌بر ۷۴.۵۴۴۹ تن اعلام کرده که نسبت به ماه گذشته ۴.۵۸ درصد رشد را تجربه کرده، همچنین از ابتدای سال مالی تا انتهای تیرماه ۱۴۰۰ نیز میزان فروش "شاراک" برابر با ۲۶۲.۳۸۹ تن گزارش‌شده است.

بیشترین میزان فروش "شاراک" در تیرماه از بخش فروش محصولات در بازار داخلی بوده و بیشترین محصول فروش رفته طی این دوره در اختیار «پلی‌پروپیلن» با ۷.۵۰۵ تن بوده که نرخ فروش آن ۲۷۴.۸۶۹.۴۲۰ ریال به ثبت رسیده، پرفروش‌ترین محصول در بازار صادراتی را نیز «هیدروکربور‌های هیدروژنه شده» با ۱۱.۲۸۷ تن به خود اختصاص داده و لازم به ذکر است که گران‌ترین محصول این پتروشیمی را محصول «دو اتیل هگزانول» با نرخ ۴۰۰.۹۰۴.۸۹۷ ریال در اختیار داشته است.

اشتراک گذاری :
اخبار مرتبط
رکوردشکنی‌های پیاپی
به وقت قد علم کردن آمارهای ۱۴۰۰ رسید؛

رکوردشکنی‌های پیاپی "شاراک" طی ۲ ماه اخیر

پلی‌پروپیلن پر فروش‌ترین محصول
درآمد پتروشیمی جاده شازند بررسی شد؛

پلی‌پروپیلن پر فروش‌ترین محصول "شاراک"

رشد چشمگیر ۱۰.۷ درصدی پلی پروپیلن
رشد ۱۱ درصدی نرخ فروش این پتروشیمی در جاده شازند ثبت شد؛

رشد چشمگیر ۱۰.۷ درصدی پلی پروپیلن "شاراک"

ارسال نظر