بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
چهارشنبه ۰۹ تير ۱۴۰۰ - ۰۹:۰۳
به وقت قد علم کردن آمارهای ۱۴۰۰ رسید؛

رکوردشکنی‌های پیاپی "شاراک" طی ۲ ماه اخیر

رکوردشکنی‌های پیاپی
بیشترین میزان درآمدی که پتروشیمی شازند در خردادماه به ثبت رسانده از بخش فروش محصولات در بازار داخلی با ۱۰ هزار و ۷۵۱ میلیارد ریال بوده است.
کد خبر : ۲۴۳۳۶۸

پتروشیمی شازند+بورس نیوز

به گزارش گروه تحقیق بورس نیوز، پتروشیمی شازند (اراک) در گزارش فعالیت ماهانه منتهی به خردادماه سال ۱۴۰۰ مجموع درآمد‌های عملیاتی طی این دوره یک‌ماهه را بالغ‌بر با ۱۵ هزار و ۸۶۴ میلیارد ریال اعلام کرده و از ابتدای سال مالی تا انتهای خردادماه نیز درآمد‌های شناسایی‌شده خود را برابر با ۴۲ هزار و ۳۷۲ میلیارد ریال گزارش کرده، همچنین میزان سرمایه ارائه‌شده طی این دوره توسط این پتروشیمی ۸ هزار و ۶۴ میلیارد ریال به ثبت رسیده است.

عملکرد ماهانه شاراک+بورس نیوز

درآمد‌های ثبت‌شده "شاراک" از سال مالی گذشته تاکنون

روند درآمدهای پتروشیمی شازند+بورس نیوز

بر پی این گزارش توسط گروه تحقیق بورس‌نیوز، میزان درآمدی که پتروشیمی شازند (اراک) در خردادماه کسب کرده نسبت به ماه گذشته ۱۳ درصد افزایش درآمد را مشاهده کرده و در مقایسه با دوره مشابه سال گذشته نیز رشد قابل‌توجه ۱۶۳ درصدی را به دنبال داشته، همچنین درآمد‌های "شاراک" از ابتدای سال مالی تا انتهای خردادماه نیز ۱۷۲ درصد افزایش درآمد عملیاتی را نسبت به سال گذشته تجربه کرده است.

بیشترین میزان درآمدی که پتروشیمی شازند در خردادماه به ثبت رسانده از بخش فروش محصولات در بازار داخلی با ۱۰ هزار و ۷۵۱ میلیارد ریال بوده که در بازار داخلی نیز بیشترین درآمد را محصول «پلی‌پروپیلن» با ۳ هزار و ۲۴ میلیارد ریال در اختیار داشته است.

روند میزان فروش پتروشیمی شازند (اراک)

فروش محصولات شاراک+بورس نیوز

بر اساس این گزارش، "شاراک" در خردادماه مجموع فروش محصولات را طی این دوره یک‌ماهه بالغ‌بر ۷۱.۲۸۲ تن اعلام کرده که نسبت به ماه گذشته ۱۸ درصد رشد را تجربه کرده، همچنین از ابتدای سال مالی تا انتهای خردادماه ۱۴۰۰ نیز میزان فروش "شاراک" برابر با ۱۸۷.۸۴۰ تن گزارش‌شده است.

بیشترین میزان فروش "شاراک" در خردادماه از بخش فروش محصولات در بازار داخلی بوده و بیشترین محصول فروش رفته طی این دوره در اختیار «پلی‌پروپیلن» با ۹.۵۵۵ تن بوده که نرخ فروش آن ۳۱۶.۵۲۹.۸۸۰ ریال به ثبت رسیده، پرفروش‌ترین محصول در بازار صادراتی را نیز «هیدروکربور‌های هیدروژنه شده» با ۱۱.۹۲۳ تن به خود اختصاص داده و لازم به ذکر است که گران‌ترین محصول این پتروشیمی را محصول «وینیل استات» با نرخ ۴۱۲.۲۸۲.۰۰۴ ریال در اختیار داشته است.


  • بیشتر بخوانید:

افت محسوس نرخ پلی پروپیلن "شاراک"

اشتراک گذاری :
اخبار مرتبط
افت محسوس نرخ پلی پروپیلن
رشد ۱۷۰ درصدی فروش در دو ماهه نخست؛

افت محسوس نرخ پلی پروپیلن "شاراک"

رشد ۲۰۹درصدی سودآوری
سود ۴.۲۴۶ ریالی هر سهم در پتروشیمی شازند کسب شد؛

رشد ۲۰۹درصدی سودآوری "شاراک"

عرضه ۲.۷۴۰ تن انواع پلی‌پروپیلن
نرخ فروش پلی‌پروپیلن این پتروشیمی بررسی شد؛

عرضه ۲.۷۴۰ تن انواع پلی‌پروپیلن "شاراک"

پلی‌پروپیلن پر فروش‌ترین محصول
درآمد پتروشیمی جاده شازند بررسی شد؛

پلی‌پروپیلن پر فروش‌ترین محصول "شاراک"

ارسال نظر