بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
يکشنبه ۲۴ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۶:۴۸
مدیر عامل شرکت خودروسازی تسلا عنوان کرد:

دوج کوین، قوی ترین ارز دیجیتال برای پرداخت

دوج کوین، قوی ترین ارز دیجیتال برای پرداخت
ایلان ماسک (Elon Musk)، مدیر عامل شرکت خودروسازی تسلا (Tesla) و مارک کیوبن (Mark Cuban)، ستاره برنامه تلویزیونی شارک تنک (Shark Tank)، بار دیگر تأکید کردند که دوج کوین (DOGE) قوی‌ترین ارز دیجیتال برای پرداخت است.
کد خبر : ۲۴۵۷۴۸

دوج کوین +بورس نیوز

به گزارش بورس نیوز، ماسک در توییت اخیر خود، موافقت خود را با کیوبن، کارآفرین و میلیاردر مشهور، ابراز کرد. کیوبن اخیراً در مصاحبه خود با CNBC گفته بود که دوج کوین به دلیل داشتن یک جامعه قوی، بهترین رمزارز برای پرداخت است.



دوج کوین زمانی که به عنوان ابزاری برای مبادله استفاده شود، قوی‌ترین جامعه را دارد.

در پاسخ به این سخنان کیوبن، ماسک که از او به عنوان پدر دوج (Dogefather) یاد می‌شود، گفت:

من مدت‌هاست که این را می‌گویم.

در حرکتی که به منظور ایجاد انگیزه در هواداران این تیم برای استفاده از این میم کوین برای پرداخت‌ها انجام شد، کیوبن اوایل هفته جاری اعلام کرد برای کسانی که از DOGE برای پرداخت استفاده کنند، قیمت‌های ویژه‌ای در طول فروش تابستانی ماوریکس ارائه خواهد شد.

در حالی که بسیاری از مردم از عرضه نامحدود دوج کوین ناراضی هستند، کیوبن عرضه بالای دوج کوین را مزیت اصلی آن می‌داند؛ چون امکان تبدیل این میم کوین به یک روش پرداخت مناسب را فراهم می‌کند.

از سوی دیگر، ماسک نیز همچنان نقش خود را در پیشبرد پذیرش گسترده دوج کوین انجام می‌دهد. همان‌طور که اخیراً گزارش شد، شرکت هوافضایی اسپیس ایکس (SpaceX) که ماسک بنیانگذار و مدیر عامل آن است، سال آینده مأموریتی را با نام DOGE-۱ راه‌اندازی خواهد کرد.

در اوایل ماه می، ماسک یک نظرسنجی در توییتر انجام داد و از دنبال‌کنندگان خود پرسید که آیا تسلا باید این میم کوین را بپذیرد یا خیر.

در ماه ژوئیه، ماسک با تغییر عکس پروفایل خود در توییتر به سگ شیبا اینو که نماد دوج کوین است، بار دیگر حمایت خود را از DOGE اعلام کرد. ماسک اخیراً تأیید کرده که خود او و پسرش، هولدر دوج کوین هستند و قصد فروش کوین‌های خود را نیز ندارند.

علاوه بر این، ماسک اخیراً اعلام کرده بود که برای بهبود فنی و کارآمدتر کردن دوج کوین، با توسعه‌دهندگان میم کوین مورد علاقه خود همکاری می‌کند.

بر اساس نتایج نظرسنجی اخیر Finder، گروهی از کارشناسان پیش‌بینی می‌کنند که قیمت دوج کوین تا سال ۲۰۲۵ به ۱٫۲۱ دلار و تا سال ۲۰۳۰ به ۳٫۶ دلار خواهد رسید.

اشتراک گذاری :
ارسال نظر