بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
يکشنبه ۰۷ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۱:۰۷
صادرات پرچم فروش را نگه داشت، نه فروش داخلی؛

حال فروش "فخوز" عادی نیست/ زور درآمدزایی‌ها رو به افول

حال فروش
بیشترین مقدار فروش فولاد خوزستان را در بخش «اسلب صادراتی» با میزان فروش ۱۱۲.۵۸۳ تن مشاهده می‌کنیم که نسبت به ماه گذشته ۱۸ درصد اُفت داشته است.
کد خبر : ۲۴۶۳۵۹

فولاد خوزستان+بورس نیوز

به گزارش گروه تحقیق بورس نیوز، فولاد خوزستان در گزارش فعالیت ماهانه منتهی به مردادماه سال ۱۴۰۰، مجموع درآمد‌های شناسایی‌شده طی دوره یک‌ماهه خود را مبلغی بالغ‌بر ۲۹ هزار و ۶۰۲ میلیارد ریال گزارش کرده و از ابتدای سال مالی تا پایان مردادماه نیز مجموع درآمد‌های حاصل‌شده را ۱۷۸ هزار و ۲۸۱ میلیارد ریال ارائه کرده است.

عملکرد ماهانه فخوز+بورس نیوز

میزان سرمایه ثبت‌شده این شرکت فولادی برابر با ۵۰ هزار میلیارد ریال گزارش‌شده و لازم به ذکر است که فخوز در مردادماه درآمد‌های خود را از بازار‌های داخلی و صادراتی به دست آورده است.

درآمد‌های ثبت‌شده "فخوز"

روند درآمدهای ماهانه فخوز+بورس نیوز

بر پایه این گزارش، درآمد‌های شناسایی‌شده فولاد خوزستان در مردادماه سال ۱۴۰۰ نسبت به ماه گذشته ۲۵ درصد کاهش را تجربه کرده، در مقایسه با دوره مشابه سال گذشته نیز رشد ۱۰ درصدی را توانسته از خود بر جای بگذارد.


بیشتر بخوانید: دومینوی نزولی درآمدهای فولاد خوزستان


بیشترین مقدار درآمدی که فولاد خوزستان از خود بر جای گذاشته مربوط به بازار صادراتی بوده که ۱۷ هزار و ۴۴۸ میلیارد ریال درآمدزایی داشته، همچنین عمده‌ترین درآمد شناسایی‌شده فخوز از محصول «اسلب صادراتی» بوده است.

روند فروش محصولات فولاد خوزستان

فروش محصولات فولاد خوزستان+بورس نیوز

بر اساس این گزارش، "فخوز" در مردادماه سال جاری مجموع فروش محصولات طی دوره یک‌ماهه را برابر با ۲۱۶.۷۴۴ تن گزارش کرده که نسبت به ماه گذشته ۲۲ درصد کاهش را شاهد بوده، همچنین در مقایسه با دوره مشابه سال گذشته نیز ۴۵ درصد نزول داشته، مجموع فروش ۵ ماهه اخیر فولاد خوزستان برابر با ۱.۳۵۲.۶۱۰ تن اعلام‌شده که در مقایسه با سال گذشته ۲۷ درصد کاهش داشته است.

بیشترین مقدار فروش فولاد خوزستان را در بخش «اسلب صادراتی» با میزان فروش ۱۱۲.۵۸۳ تن مشاهده می‌کنیم که نسبت به ماه گذشته ۱۸ درصد اُفت داشته، نرخ فروش این محصول نیز ۱۵۴.۹۸۳.۴۵۲ ریال اعلام‌شده است.

اشتراک گذاری :
اخبار مرتبط
فولاد خوزستان سکته هفته پیش را رد کرد
فروش ۵۶۱ میلیارد تومانی این فولادساز، ثبت شد؛

فولاد خوزستان سکته هفته پیش را رد کرد

«آهن اسفنجی» تک محصول ارائه شده
فولاد خوزستان در مجموع ۳۰ هزار تن کالا عرضه کرد؛

«آهن اسفنجی» تک محصول ارائه شده "فخوز" طی این هفته

درآمد‌های فخوز بالای ۵۰۰ میلیارد تومان ماند
فولاد خوزستان تختال را سر به سر فروخت؛

درآمد‌های فخوز بالای ۵۰۰ میلیارد تومان ماند

فولاد خوزستان در بورس کالا به خود تکان داد
درآمد این فولادساز و جهشی شیرین‌تر از عسل؛

فولاد خوزستان در بورس کالا به خود تکان داد

ارسال نظر