بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
چهارشنبه ۱۷ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۰:۵۰
معاون امور هلدینگ‌های شستا اعلام کرد:

ممنوعیت عرضه محصولات صادراتی گروه بارز خارج از بورس کالا

ممنوعیت عرضه محصولات صادراتی گروه بارز خارج از بورس کالا
با اعلام معاون امور هلدینگ‌های شستا، عرضه محصولات صادراتی گروه بارز در رینگ صادراتی بورس کالا با ضرب الاجل ۷ روزه انجام می‌شود و هرگونه فروش صادراتی خارج از مسیر بورس کالا ممنوع شد.
کد خبر : ۲۴۶۹۵۳

بورس کالا+بورس نیوز

به گزارش بورس نیوز، پس از دریافت مجوز صادرات لاستیک از انجمن صنفی صنعت تایر و دریافت نامه مربوطه از این نهاد، سعید کاردار، معاون امور هلدینگ‌های شستا در راستای تداوم فروش و عرضه‌های بورس کالایی شستا، طی نامه‌ای به مدیرعامل هلدینگ نفت، گاز و پتروشیمی تامین و گروه بارز، دستور عرضه لاستیک را در رینگ صادراتی بورس کالا صادر و ضرب الاجل ۷ روزه جهت به انجام رساندن آن تعیین و هرگونه فروش صادراتی خارج از مسیر بورس کالا را ممنوع اعلام کرد.



در این نامه آمده است:

هر اقدامی در راستای عرضه محصولات صادراتی در رینگ صادراتی بورس کالا به عنوان شرکت پیشتاز در این خصوص و اجرای فروش حداکثر ظرف ۷ روز کاری مورد تاکید است.

بر اساس این دستورالعمل، هرگونه فروش صادراتی خارج از بستر رینگ صادراتی بورس کالا اکیداً ممنوع بوده و مسئولیت پاسخگویی به ذینفعان و نهاد‌های نظارتی در خصوص هرگونه تخطی از این فرایند تعیین شده بر عهده هیات‌مدیره و مدیرعامل شرکت است.

کاردار در این نامه آورده است: هیات مدیره شرکت موظف به تداوم و توسعه فروش لاستیک بازار داخلی و صادراتی در بستر بورس کالا است و انتخاب سبد بهینه و جذاب و نوع تسویه در کمیته فروش با توجه به تجربیات صادراتی قبل تصمیم‌گیری شود و مسئولیت طراحی سبد‌های پیشنهادی جذاب و قابل فروش با اعضای هیات‌مدیره و مدیرعامل است.

معاون امور هلدینگ شستا در این نامه آورده است: نظر به اینکه در تجربیات اولیه عرضه داخلی در بورس کالا نوع سبد‌ها به گونه‌ای طراحی شده که قابلیت و استقبال از فروش حاصل نشد مورد انتظار است با استفاده از تجربیات قبلی و فعلی بورس، تمهیدات لازم اندیشیده شده تا این مشکل مجدداً تکرار نشود.

اشتراک گذاری :
اخبار مرتبط
آغاز سررسید جدید صندوق های طلا برای تحویل آذرماه
از دومین روز هفته آینده اتفاق می افتد؛

آغاز سررسید جدید صندوق های طلا برای تحویل آذرماه

شورای عالی بورس مخالف قیمت گذاری دستوری
رئیس اتاق تعاون ایران و عضو شورای عالی بورس مطرح کرد:

شورای عالی بورس مخالف قیمت گذاری دستوری

بورس کالا میزبان ۲۷ هزار تن ورق سرد B
در تالار محصولات صنعتی و معدنی معامله می شود؛

بورس کالا میزبان ۲۷ هزار تن ورق سرد B

ارسال نظر