بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
چهارشنبه ۲۴ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۴:۵۵
پاداش بازنشستگان فرهنگی به صورت ملی پرداخت می‌شود
رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان کهگیلویه و بویراحمد هم گفت: اعتبارات، حقوق و پاداش آموزش و پرورش به صورت ملی است و پاداش بازنشستگی فرهنگیان بصورت ملی پرداخت می‌شود.
کد خبر : ۲۴۷۳۱۱

پاداش بازنشستگان فرهنگی به صورت ملی پرداخت می‌شود

به گزارش بورس نیوز، معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد درخصوص آخرین وضعیت پاداش پایان خدمت معلمان بازنشسته در سال ۹۹ اظهار کرد: جمع آوری کلیه اسامی، حسابداری و بودجه پاداش بازنشستگان بطور دقیق برآورد شده و آنچه که ورزاتخانه خواسته بود، انجام شده و ارسال کردیم.

وی افزود: وزارتخانه، اسامی بازنشستگان را برای پرداخت به خزانه ارسال کرده است.

همچنین، شهابی نسب، رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان کهگیلویه و بویراحمد هم گفت: اعتبارات، حقوق و پاداش آموزش و پرورش به صورت ملی است و پاداش بازنشستگی فرهنگیان بصورت ملی پرداخت می‌شود.

وی افزود: ۲۳ دستگاهی که تابع بودجه استانی هستند، پاداش بازنشستگی‌شان پرداخت شده، اما برخی از دستگاه‌ها به صورت ملی پرداخت می‌شوند و مرتبط به سازمان برنامه ریزی استان نمی‌شود.

رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان کهگیلویه و بویراحمد گفت:دستگاه‌هایی از جمله دانشگاه‌ها، آموزش و پرورش، نیرو‌های مسلح، انتظامی، نظامی، قضایی، علوم پزشکی حقوق و مزایاشان بصورت ملی پرداخت می‌شود.

اشتراک گذاری :
ارسال نظر