بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
يکشنبه ۲۸ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۰:۴۷
مراسم تودیع و تقدیر از مدیر عامل صبا تامین برگزار شد
با انتصاب محمدعلی شیرازی به عنوان مدیر عامل گروه مدیریت سرمایه گذاری امید، مراسم تودیع و تقدیر از ایشان در محل شرکت صباتامین و با حضور عضو محترم هیات مدیره شستا و مدیران شرکت سرمایه گذاری شستا و اعضای هیات مدیره شرکت سرمایه گذاری صبا تامین برگزار شد.
کد خبر : ۲۴۷۴۰۷

مراسم تودیع و تقدیر از مدیر عامل صبا تامین برگزار شد

به گزارش بورس نیوز، محمدعلی شیرازی از اسفندماه ۱۳۹۷ مدیریت شرکت سرمایه گذاری صبا تامین را بر عهده داشته است. در طول مدیریت وی سود خالص تلفیقی شرکت از ۷۹۱ به ۹,۸۹۳ میلیارد تومان رسید که حاکی از رشدی ۱۱۵۰ درصدی است.



در طول این دوره پذیرش و عرضه عمومی سهام صبا در فرابورس با مشارکت بیش از ۲ میلیون نفر صورت گرفت و صبا به بزرگترین شرکت سرمایه‌گذاری بورسی به لحاظ ارزش بازار تبدیل شد. همچنین پذیرش و عرضه سهام ۲۰ شرکت از شرکت‌های مجموعه شرکت سرمایه‌گذاری تامین اجتماعی در بورس تهران و فرابورس ایران انجام شد.

در دوره مسئولیت وی صبا تامین پس از ۶ سال موفق به دریافت گزارش مقبول حسابرسی طی دو دوره مالی اخیر شد و در همین دوره صبا تامین توانست بازده ۹۲۶ درصدی پرتفوی بورسی در مقابل بازده ۷۸۲ درصدی شاخص کل را کسب کند و خالص ارزش سرمایه گذاری صبا از ۵,۶۰۰ میلیارد تومان به ۴۶,۰۵۲ میلیارد تومان افزایش یافت. در پایان این جلسه علی مهدوی پارسا به عنوان سرپرست سرمایه گذاری صبا تامین معرفی شد.

اشتراک گذاری :
اخبار مرتبط
ارسال نظر