بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
يکشنبه ۰۴ مهر ۱۴۰۰ - ۱۰:۴۱
برای دومین سال متوالی رقم خورد؛

روند صعودی سود خالص "سپ"

روند صعودی سود خالص
سود انباشته ارائه‌‎شده پرداخت الکترونیک سامان کیش در پایان دوره ۶ ماهه با رشد ۳۵ درصدی به ۶،۲۳۰ میلیارد ریال رسیده است.
کد خبر : ۲۴۷۷۶۶

تداوم روند صعودی سود خالص

به گزارش گروه تحقیق بورس نیوز، شرکت پرداخت الکترونیک سامان کیش در گزارش صورت‌های مالی میاندوره‌ای تلفیقی ۶ ماهه منتهی به خردادماه ۱۴۰۰ مجموع درآمد‌های عملیاتی‌ خود طی این دوره ۶ ماهه را برابر با ۱۴،۷۳۲ میلیارد ریال ارائه کرده که رشد ۳۸ درصدی را نسبت به دوره مشابه سال گذشته از آن خودکرده، سود ناخالص شرکت "سپ" طی این دوره ۶ ماهه با افزایش ۴۳ درصدی به مبلغی بالغ‌بر ۲،۱۸۷ میلیارد ریال رسیده است.

مجموع سود عملیاتی شرکت پرداخت الکترونیک سامان کیش در پایان دوره ۶ ماهه میاندوره‌ای مبلغی بالغ‌بر ۱،۹۸۷ میلیارد ریال گزارش‌شده و این در صورتی است که نسبت به سال گذشته رشد ۴۳ درصدی را به ثبت رسانده است.

تداوم روند صعودی سود خالص روند سود خالص سپ در 6 سال اخیر+بورس نیوز

شرکت پرداخت الکترونیک سامان کیش با سود خالص ۲،۲۲۰ میلیارد ریالی مواجه بوده که نسبت به سال گذشته ۸۴ درصد رشد پیداکرده و سود خالص هر سهم نیز برابر با ۴۴۴ ریال بوده که ۱۰ درصد افزایش داشته است.

صورت‌وضعیت مالی منتهی به پایان خردادماه ۱۴۰۰

تداوم روند صعودی سود خالص عملکرد 6 ماهه پرداخت الکترونیک سامان+بورس نیوز

بر پایه این گزارش صورت گرفته، شرکت "سپ" در گزارش صورت‌وضعیت مالی میاندوره‌ای ۶ ماهه خود مجموع دارایی‌های ثبت‌شده را برابر با ۲۰،۳۱۴ میلیارد ریال ارائه کرده که رشد ۲۸ درصدی را نسبت به پایان سال مالی گذشته شاهد بوده و بیشترین دارایی در اختیار بخش «دارایی‌های ثابت مشهود» با ۱۰،۴۵۵ میلیارد ریال بوده که نسبت به پایان سال گذشته ۲۵ درصد رشد را شاهد بوده و پس‌ازآن نیز «دریافتنی‌های تجاری و سایر دریافتنی‌ها» با ۶،۰۶۷ میلیارد ریال در بخش دارایی‌های جاری قرارگرفته است.


بیشتر بخوانید: افزایش درآمد ۷۸ درصدی "سپ"


طی این دوره ۶ماهه میاندوره‌ای منتهی به خردادماه ۱۴۰۰ میزان سرمایه "سپ" نسبت به سال گذشته ۶۷ درصد افزایش را به همراه داشته، همچنین سود انباشته ارائه‌‎شده پرداخت الکترونیک سامان کیش در پایان دوره ۶ ماهه منتهی به خردادماه ۱۴۰۰ با رشد ۳۵ درصدی به ۶،۲۳۰ میلیارد ریال رسیده است.

همان‌طور که گفته شد مجموع درآمد‌های عملیاتی شرکت "سپ" در پایان دوره ۶ ماهه میاندوره‌ای منتهی به خردادماه سال ۱۴۰۰ برابر با ۱۴،۷۳۲ میلیارد ریال به ثبت رسیده، بیشترین درآمدی که طی این دوره اعلام‌شده مربوط به «درآمد پین و اعتبار فروخته‌شده درگاه‌ها» با ۹،۱۶۴ میلیارد ریال بوده و بخش بعدی نیز مربوط به «درآمد حاصل از ارائه خدمات کارت‌خوان» با ۵،۱۷۰ میلیارد ریال بوده است.

برآورد شرکت از تغییرات هزینه‌ها

طی ۶ ماهه آینده که منتهی به پایان سال مالی شرکت "سپ" هست با افزایش نصب کارت‌خوان متعاقبا هزینه‌های مربوط افزایش می‌یابد.

برآورد شرکت از برنامه‌های تأمین مالی و تغییرات هزینه‌های مالی شرکت با توجه به شرایط اقتصادی و تورم در صورت نیاز به تأمین مالی از محل تسهیلات بانکی اقدام می‌گردد.

اشتراک گذاری :
نظرات کاربران
اخبار مرتبط
افزایش درآمد سالانه ۳۷ درصدی
عملکرد ماهانه پرداخت الکترونیک سامان کیش در اردیبهشت‌ماه سال ۱۴۰۰؛

افزایش درآمد سالانه ۳۷ درصدی "سپ"

افزایش ۱۰۰ درصدی سود عملیاتی
بیشترین سود ناخالص "سپ" در اختیار «ارائه خدمات کارت‌خوان»؛

افزایش ۱۰۰ درصدی سود عملیاتی "سپ"

ارسال نظر
نظرات بینندگان
ناشناس
Germany
يکشنبه ۰۴ مهر ۱۴۰۰ - ۱۴:۲۸
شرکت خوبیه سپ