بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
سه‌شنبه ۰۶ مهر ۱۴۰۰ - ۱۰:۵۴
روند صعودی این شرکت لبنی همچنان ادامه دارد؛

افزایش درآمد ۷درصد "غشاذر"

افزایش درآمد ۷درصد
تمام مقدار درآمدی که شرکت غشاذر طی این دوره یک‌ماهه به ثبت رسانده از فروش محصولات در بازار داخلی بوده و طی این ۶ ماهه گذشته بیشترین درآمد در شهریورماه به‌دست‌آمده است.
کد خبر : ۲۴۷۷۷۳

به گزارش گروه تحقیق بورس نیوز، شرکت شیر پاستوریزه پگاه آذربایجان غربی در گزارش فعالیت ماهانه منتهی به شهریورماه سال ۱۴۰۰ مجموع درآمد‌های شناسایی‌شده طی دوره یک‌ماهه را برابر با ۶۱۵ میلیارد ریال اعلام کرده و از ابتدای سال مالی تا انتهای فصل تابستان میزان درآمدی که طی این دوره توسط این شرکت لبنی به ثبت رسانده مبلغی بالغ‌بر ۳،۱۴۹ میلیارد ریال اعلام‌شده، همچنین "غشاذر" میزان سرمایه ثبت‌شده خود را بالغ‌بر ۱,۲۳۲ میلیارد ریال گزارش کرده است.

عملکرد ماهانه غشاذر+بورس نیوز

تمام مقدار درآمدی که شرکت غشاذر طی این دوره یک‌ماهه به ثبت رسانده از فروش محصولات در بازار داخلی بوده و طی این ۶ ماهه گذشته بیشترین درآمد در شهریورماه به‌دست‌آمده است.


بیشتر بخوانید: ۵۳۹ درصد افزایش سود انباشته "غشاذر"


درآمد‌های عملیاتی "غشاذر" در شهریورماه ۱۴۰۰ 

روند کسب درآمدهای غشاذر تا شهریورماه+بورس نیوز

بر پایه این گزارش، مقدار درآمدی که شیر پاستوریزه پگاه آذربایجان غربی در شهریورماه ۱۴۰۰ کسب کرده نسبت به ماه گذشته ۷ درصد افزایش را از خود بر جای گذاشته و در مقایسه با دوره مشابه سال گذشته ۵۸ درصد افزایش درآمد را تجربه کرده است.

بیشترین میزان درآمدی که شیر پاستوریزه پگاه آذربایجان غربی در شهریورماه سال جاری به دست آورده از محل فروش «انواع پنیر» با ۲۲۰ میلیارد ریال بوده و رتبه بعدی را نیز محصول «انواع آبمیوه» با ۹۱ میلیارد ریال به خود اختصاص داده است.

مقدار فروش محصولات "غشاذر" در شهریورماه ۱۴۰۰

فروش محصولات غشاذر در شهریورماه+بورس نیوز

بر اساس این گزارش، مقدار فروش محصولات شیر پاستوریزه پگاه آذربایجان غربی برابر با ۴،۵۰۸ تن بوده و میزان فروشی که از ابتدای سال مالی تا انتهای شهریورماه به‌دست‌آمده برابر با ۲۸،۷۵۸ تن گزارش‌شده که در مقایسه با دوره مشابه سال گذشته ۱۰ درصد افزایش پیداکرده است.

بیشترین میزان فروش محصول در شهریورماه در اختیار «انواع دوغ» با ۱،۱۳۹ تن بوده و نرخ فروش آن نیز ۴۲،۲۸۳،۵۸۲ ریال اعلام‌شده، جایگاه بعدی را پس‌ازآن «انواع آبمیوه» با ۸۴۳ به خود اختصاص داده، گران‌ترین محصول غشاذر در شهریورماه سال ۱۴۰۰ مربوط به انواع پنیر با نرخ فروش ۴۵۴،۹۰۷،۰۲۵ ریال اعلام‌شده که نسبت به ماه گذشته ۲۸ درصد افزایش نرخ را به ثبت رسانده است.

اشتراک گذاری :
اخبار مرتبط
دوغ
درآمدهای این شرکت لبنی بررسی شد؛

دوغ" محصول جدانشدنی از صدر فروش "غشاذر"

«دوغ» در صدر فروش
رشد سالیانه ۶۱درصدی درآمدهای این شرکت لبنی به ثبت رسید؛

«دوغ» در صدر فروش "غشاذر"/ افزایش ۳۵درصدی درآمدها

۳۴درصد افزایش درآمدها روی پاکت‌های این شرکت ثبت شد؛

"آّب‌میوه" در صدر فروش "غشاذر"/ رشد ۳۱درصدی درآمدها از ابتدای سال مالی

ارسال نظر