بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
يکشنبه ۰۵ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۰:۳۰
بیشترین میزان درآمدی که شیر پاستوریزه پگاه آذربایجان غربی در فروردین‌ماه به دست آورده از محل فروش «انواع پنیر» با ۱۵۱.۶۰۳ میلیون ریال بوده است.
کد خبر : ۲۳۹۲۸۹

شیر پاستوریزه آذربایجان غربی+بورس نیوز

به گزارش گروه تحقیق بورس نیوز، شرکت شیر پاستوریزه پگاه آذربایجان غربی در گزارش فعالیت ماهانه منتهی به فروردین‌ماه سال ۱۴۰۰ مجموع درآمد‌های شناسایی‌شده طی دوره یک‌ماهه را برابر با ۵۷۷.۵۳۰ میلیون ریال اعلام کرده و "غشاذر" میزان سرمایه ثبت‌شده طی دوره ۱۲ ماهه منتهی به اسفندماه ۱۳۹۹ بالغ‌بر ۱.۲۳۲ میلیارد ریال گزارش کرده، همچنین طی فروردین‌ماه میزان فروش محصولات خود را ۴.۸۹۸ تن به ثبت رسانده است.

عملکرد ماهانه غشاذر+بورس نیوز

درآمد‌های عملیاتی "غشاذر" در فروردین‌ماه

درآمدهای عملیاتی غشاذر+بورس نیوز

بر پایه این گزارش، مقدار درآمدی که شیر پاستوریزه پگاه آذربایجان غربی در فروردین‌ماه ۱۴۰۰ کسب کرده نسبت به ماه گذشته ۳۲ درصد افزایش را شاهد بوده و همچنین در مقایسه با دوره مشابه سال گذشته ۱۳۳ درصد افزایش درآمد را تجربه کرده است.

بیشترین میزان درآمدی که شیر پاستوریزه پگاه آذربایجان غربی در فروردین‌ماه به دست آورده از محل فروش «انواع پنیر» با ۱۵۱.۶۰۳ میلیون ریال بوده و رتبه بعدی را نیز محصول «انواع آبمیوه» به خود اختصاص داده است.

مقدار فروش محصولات "غشاذر" در فروردین‌ماه

فروش محصولات فروردین غشاذر+بورس نیوز

بر اساس این گزارش، مقدار فروش محصولات شیر پاستوریزه پگاه آذربایجان غربی همان‌طور که گفته شد برابر با ۴.۸۹۸ تن بوده که نسبت به ماه گذشته ۱۴ درصد افزایش فروش را تجربه کرده و همچنین در مقایسه با دوره مشابه سال گذشته ۲۹ درصد رشد را به دنبال داشته است.

بیشترین میزان فروش محصول در فروردین‌ماه در اختیار «انواع دوغ» با ۱.۴۴۰ تن بوده و جایگاه بعدی را پس از آن «انواع آبمیوه» به خود اختصاص داده است.


  • بیشتر بخوانید:

«دوغ» در صدر فروش "غشاذر"

اشتراک گذاری :
اخبار مرتبط
«دوغ» در صدر فروش
رشد سالیانه ۶۱درصدی درآمدهای این شرکت لبنی به ثبت رسید؛

«دوغ» در صدر فروش "غشاذر"/ افزایش ۳۵درصدی درآمدها

با تصویب در مجمع عمومی شرکت شیر پاستوریزه پگاه آذربایجان غربی؛

"غشاذر" افزایش سرمایه ۱۰۵ درصدی داد

شرکت شیر پاستوریزه پگاه آذربایجان غربی اعلام کرد؛

"غشاذر" دستگاه بادکن بطری نخرید

مدیرعامل "غشاذر" در گفت‌وگو با بورس نیوز خبر داد:

"غشاذر" در فکر افزایش سرمایه ۱۰۵ درصدی

ارسال نظر