بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
سه‌شنبه ۰۶ مهر ۱۴۰۰ - ۱۳:۱۰
آغاز معاملات قرارداد‌های اختیار معامله
دوره معاملاتی قرارداد‌های اختیار معامله خرید و فروش بر روی سهام شرکت پالایش نفت اصفهان "شپنا" در سررسید دی ماه ۱۴۰۰، از روز شنبه مورخ ۱۴۰۰/۰۷/۱۰ در بازار مشتقه بورس اوراق بهادار تهران آغاز می شود.
کد خبر : ۲۴۷۸۴۵

پالایش نفت اصفهان+بورس نیوز

به گزارش بورس نیوز، دوره معاملاتی قرارداد‌های اختیار معامله خرید و فروش بر روی سهام شرکت پالایش نفت اصفهان "شپنا" در سررسید دی ماه ۱۴۰۰، از روز شنبه مورخ ۱۴۰۰/۰۷/۱۰ در بازار مشتقه بورس اوراق بهادار تهران آغاز می شود.



معاملات مربوط به این قرارداد‌ها تنها به صورت برخط بوده و صرفاً از طریق کارگزارانی که مجوز معامالت برخط دراین بازار را دارا باشند، قابل انجام است. همچنین با توجه به راه‌اندازی سامانه مدیریت ریسک و امکان محاسبات وجوه تضمین براساس «ضوابط وجه تضمین قرارداد اختیار معامله در بورس اوراق بهادار تهران و فرابورس ایران»، اتخاذ موقعیت باز فروش در قرارداد‌های اختیارمعامله، به شرط کفایت وجوه تضمین، برای تمامی فعالین بازار سرمایه امکان پذیر است.

سرمایه‌گذارانی می‌توانند برای کسب اطلاعات بیشتر به «دستورالعمل معاملات قرارداد اختیار معامله در بورس اوراق بهادار تهران و فرابورس ایران» و «ضوابط وجه تضمین قرارداد اختیار معامله در بورس اوراق بهادار تهران و فرابورس ایران» مصوب ۱۳۹۷/۰۲/۲۶ هیئت‌مدیره سازمان بورس و اوراق بهادار مراجعه نمایند.

اشتراک گذاری :
اخبار مرتبط
رشد ۶ درصدی نرخ فروش وکیوم باتوم
فروش ۱۵ هزار تن وکیوم باتوم پالایش نفت اصفهان در بورس کالا؛

رشد ۶ درصدی نرخ فروش وکیوم باتوم "شپنا"

رشد ۵.۳۵ درصد قیمت وکیوم باتوم شپنا
تقاضا ۱۴۳.۵۰۰ تنی برای این پلایشی به ثبت رسید؛

رشد ۵.۳۵ درصد قیمت وکیوم باتوم شپنا

معامله ۱۰ هزار تن وکیوم باتوم
مامی وکیوم باتوم این شرکت پالایشی طی این هفته مورد معامله قرار گرفت؛

معامله ۱۰ هزار تن وکیوم باتوم "شپنا"

ارسال نظر