بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
جمعه ۰۹ مهر ۱۴۰۰ - ۰۹:۱۸
آیا این فولادساز، جان گرفت؛

آتش به زیر کوره‌های «ذوب» دمیده شد

آتش به زیر کوره‌های «ذوب» دمیده شد
درمجموع معاملات ذوب آهن می‌توان دریافت که حجم معاملات نسبت به هفته گذشته بیش از ۳ برابر شده و به نسبت آن، فروش نیز روند مطلوبی را به خود گرفته است.
کد خبر : ۲۴۷۹۴۴

ذوب , ذوب آهن اصفهان , بورس کالا ,  بورس نیوز

به گزارش گروه کالایی بورس نیوز، ذوب‌آهن هفته منتهی به ۹ مهر را عکس یک ماه گذشته، تقریباً باقدرت آغاز کرد تا شاید روند نه‌چندان مطلوبی که طی چند هفته گذشته تجربه کرده بود را جبران کند.

درمجموع معاملات این شرکت می‌توان دریافت که حجم معاملات نسبت به هفته گذشته بیش از ۳ برابر شده و به نسبت آن، فروش نیز روند مطلوبی را به خود گرفته است.

ذوب , ذوب آهن اصفهان , بورس کالا ,  بورس نیوز

تیرآهن

در سبد تیرآهن عرضه‌شده در بورس‌کالا تنها «تیرآهن ۱۴ و ۱۸» و «تیرآهن بال‌پهن ۱۴» وجود داشت که ۵ هزار و ۱۰۶ تن عرضه را در این قسمت شاهد بودیم که تقاضایی در حدود ۱۳ هزار و ۴۰۹ تن برای این کارخانه به ثبت رسید، ولی میزان معاملات کاملاً باعرضه‌ها همخوانی داشت و درآمدی ۷۳ میلیارد و ۳۹۷ میلیون تومان را از این بخش به دست آورد.

ذوب , ذوب آهن اصفهان , بورس کالا ,  بورس نیوز

سبد تیرآهن مخلوط

در بررسی آخرین عرضه شرکت ذوب‌آهن می‌توان به ۹ نوبت عرضه این شرکت به میزان ۸ هزار و ۹۷۰ تن عرضه اشاره کرد که ۸ نوبت آن به معامله ختم شد.

بر پایه این گزارش می‌توان دریافت که در برابر حجم عرضه‌ها، تقاضایی بالغ‌بر ۱۰ هزار و ۴۶۵ تن برای این کارخانه به ثبت رسید و در نهایت معامله‌ای ۴ هزار و ۴۸۵ تن را برای این هفته به ثبت رساند.

میزان ارزش نقدی سبد تیرآهن مخلوط در این هفته به ۶۴ میلیارد و ۶۸۵ میلیون تومان رسید.

ذوب , ذوب آهن اصفهان , بورس کالا ,  بورس نیوز

سبد میلگرد مخلوط

حجم معامله سبد میلگرد مخلوط باآنکه عدد ۶ هزار تنی را به نمایش گذاشت اما؛ میزان تقاضا‌ها بیش از ۱۰ هزار تن به نسبت معامله بیشتر بود بااین‌حال از چنین حجم ثبت‌شده معامله‌ها، ۸۲ میلیارد و ۳۳۹ میلیون تومان برای این شرکت درآمدزایی شد.

سبد میلگرد کلاف

ذوب‌آهن در این بخش ۲ هزار و ۲۲۵ تن معامله را دو نوبت ثبت کرد و درآمدزایی ذوب‌آهن از این بخش بیش از ۳۳ میلیارد و ۶۴۰ میلیون تومان بود.

اشتراک گذاری :
اخبار مرتبط
اوضاع این فولادساز اصفهانی رو به بهبود رفت؛

عرضه‌های «ذوب» کم شد اما درآمدزایی ۲ برابر شد

ذوب آهن و درآمد‌هایی که نیازمند گرمای کوره شد
دلیل عرضه‌های محدود این فولادساز چیست؛

ذوب آهن و درآمد‌هایی که نیازمند گرمای کوره شد

ارسال نظر